Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 1 grudnia 2012

Mini promo + Das Haus Anubis + scenariusz pierwszej sceny z 3 sezonu + gify


Hey kochani ;* Mam dla was mini trailer, to taka krótsza wersja promo 2, ale jest tam parę nowych scenek:


Pogrzebałam też w necie i znalazłam to:

Zdjęcie promocyjne z 3 sezonu ;)

Kurczę nadal nie mogę pogodzić się z tym, że Eddie i K.T będą nową Fabiną. Znaczy on nadal jest z Patricią, ale chodzi mi o coś innego... Zazdroszczę fanom Das Haus Anubis i Het Huis Anubis. Oni cały czas mieli swoją Ninę. A tak w ogóle to postanowiłam, że dzisiejsza notka będzie właśnie o tym. W końcu inne wersję też są fajne ;) Obejrzałam obydwie i są całkiem niezłe. Najpierw opiszę Das Haus Anubis, jutro zajmę się holenderską wersją. Małe przedstawienie postaci:


Darsteller aus Das Haus Anubis 2011


Nina (U nas Nina)
File:Kristina-schmidt-als-nina-in-das-haus-anubis-500x370-94185.jpg


Luzy (U nas Patricia)


Daniel (U nas Fabian)


Charlotte (U nas Joy)
Alexa Benkert spielt Charlotte in Das Haus Anubis


Felix (U nas Alfie)
Florian Prokop als Felix Gaber


Kaya (U nas Mick)
Karim Günes spielt Kaya in Das Haus Anubis


Magnus (U nas Jerome)
Marc Dumitru in Das Haus Anubis


Mara (U nas Mara)
Féréba Koné  spielt Mara


Delia (U nas Amber)

Hmm.... stwierdzam, że mamy o wieeele ładniejsze postacie. Tylko niemiecka Nina podoba mi się bardziej od naszej. Oczywiście tyko z wyglądu, Nathalia też jest bardzo ładna ;) Znalazłam filmiki o parach DHA. Ich wątki są trochę inne od naszych np. w niemieckiej wersji Kaya (Mick) wcale nie wyjechał, więc związek Mary i Magnusa (Jerome'a) potoczył się inaczej. 

Nina & Daniel (Nasza Fabina :)





Mara & Magnus (Nasze Marome <3)





Luzy & Max (Nasze Peddie;*)





Delia & Felix (Nasze Amfie :P)





Charlotte & Kaya (Czyli Moy ;)




A tu wszystkie pary:



Czołówki:






I jak, podoba się wam? Zachęcam do oglądania, naprawdę warto. Różni się od naszej wersji, ale jest równie świetne jak ona. Tak swoją drogą to w DHA ważną rolę odegrała Mara. Chyba chodziło o jakiś jej związek z Izydą, ale nie jestem pewna... Była porwana i trzymała jakiś kielich. Ciekawe czy u nas też tak będzie... Wiecie, że Het Huis Anubis i Das Haus Anubis doczekały się filmów pełnometrażowych? Trzymajmy więc kciuki za to by i naszej wersji się tak poszczęściło ;) W niemieckiej wersji jest też duużo piosenek. 





Teledysk promujący 2 serię DHA:

Jeśli pierwszy raz zetknęliście się z tym językiem mogą dla wad dziwnie brzmieć. Ja uczę się Niemieckiego i specjalnie mi to nie przeszkadza, a niektóre piosenki naprawdę wpadają w ucho ;) Jeśli mielibyście jakieś pytanie co do tej wersji to śmiało pytajcie. Niestety na yt jest tylko jeden odcinek z polskimi napisami:




Trochę słabo przetłumaczone, ale da się skapować ;) Na zakończenie na chwilę wrócimy do naszej wersji, bo mam dla was jeszcze gify i scenariusz pierwszej sceny z 3 sezonu  ;]


Podjeżdża taksówka, Fabian podbiega. Uśmiecha się gdy otwiera drzwi taksówki, zakładając że to Nina,a le wychodzi Eddie z dużym zestawem bagaży i sportowy sprzęt przewraca się za nim.

FABIAN
Wow ! Nie jesteś Nina!

EDDIE
 (śmieje się) Nie, sprawdzałem! Hej! Dobrze cię widzieć współlokatorze !
Fabian śmieje się i klepie go po plecach, Pan Sweet pospiesznie płaci taksówkarzowi. 

EDDIE 
Cześć Tato !

Idzie go uściskać, ale jest to dla nich obu nowe i dziwne.

PAN SWEET
Dobrze jest mieć cię z powrotem mój synu...

Rozmowę przerywa przyjazd samochodów. Pan Sweet śpieszy się by sobie z tym poradzić. Wygląda na trochę wypompowanego.  


PAN  SWEET
(zagląda mu przez ramię) A nos czysty? Edison zrób coś z sobą!

EDDIE
(odwraca się) Mów mi Eddie, a ja to rozważe !

Fabian bierze parę toreb Eddiego .

FABIAN
 Więc widziałeś Ninę ... ?

Eddie patrzy na niego przenikliwie .

EDDIE
Huh ?

FABIAN
Na lotnisku .

Możemy zauważyć ulgę na twarzy Eddiego. W tle Jerome i Mara dostrzegają siebie na zatłoczonym podwórku... 

EDDIE
Fabes, musisz to rozegrać dobrze!



GIFY:

  
  
  
  


  
  
 
  

  


Because we all need a giant Klariza Clayton on our blogs

Dobra to tyle na dzisiaj ;) Papa <3










14 komentarzy:

  1. Super notka.♥ Czekam na następną.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale długa notka!
    Widać, że się starałaś ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię twoje notki. :))

    ja nie dawno obejrzałam na yt parę odcinków niemieckiej i moim zdaniem ich wersja jest odrobinę lepsza od naszej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przez te twoje notki jeszcze bardziej nie mogę się doczekać 3 sezonu ;D

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :* Wg. Mara jest dużo ładniejsza , i ogóle seria :)( W DHA )

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow ile komentarzy!
    Dziękuję wam Sibuner's ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne są niemieckie Mara i Delia, za to ta Charlotte jest... brr.
    Świetna notka ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy