Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 16 grudnia 2012

Emaile od KT i Eddie'go + Opowiadanie cz. 3 + Gify

Helloo <3 Wchodziłam dzisiaj na nick.com i znalazłam dwie, nowe wiadomości:

Od KT
Tłumaczenie: Hej wszystkim!
Jestem KT Pan Sweet dał mi wasze adresy email i chciał żebym
przywitała się z wami jeszcze przed rozpoczęciem semestru.
Nie mogę doczekać się naszego spotkania jesienią!
Do zobaczenia! KT


Od Eddie'go
Tłumaczenie: Errr, kim jest KT i dlaczego do nas pisze?
To jest jakiś spam, czy coś?
Nie mogę uwierzyć, że zaraz zaczyna się szkoła!
Naprawdę będę tęsknił za siedzeniem i gapieniem się w gary mojej mamy.
Myślę, że to samo mogę robić u Trudy.
Nina nadal musimy się spotkać. Musisz dać mi to PAMIĘTASZ?
Resztę was zobaczę w ciągu kilku tygodni.
Uhmm Sibuna? (Robię głupi znak ręką. Nieważne)


A ja staram się odprężyć i wyluzować xd Siedzę sobie i słucham tego: Na uspokojenie xd


Piękne <3 Jeśli jednak chcecie się podenerwować (na KT na przykład;) to polecam to:



Ale lepiej wyluzujcie i posłuchajcie tej pierwszej :) Ja już jestem w meeega świątecznym nastroju i mam nadzieję, że KT mi go nie popsuję xd Aleeee po co oni dali te dwie nowe? Stara obsada była fajna. Porodzili by sobie. A jak nie to tylko nową do Fabiana (Phoebe Tonkinnnn! <3 ). 


Jeśli miałabym widzieć Fabian'a z kimś innym niż Niną to właśnie ją. Strasznie ją lubię i uważam, że by się nadawała. A ta KT taka władcza się wydaję... No i tak w ogóle to w Sibunie miała być Joy, której też jakoś nie widzę. Ehhh mój dobry nastrój wigilijny zaczyna się załamywać... Nie, nie pozwolę! Już puściłam muzyczkę od nowa ;) Właśnie napisałam trzecią część opowiadania : hoa-story.blogspot.com  Zapraszam :) I  proszę o komentarze bo jest tylko jeden (ale miły<3) taki forever alone xd Ale strasznie wam za nie dziękuję, miło mi się je czyta :) Dzisiaj większość gifów będzie dla fanów Jerome'a <3 :)

 
 


 
 

 



Jerome when he see&#8217;s Piper for the first time.




  
  
  

No to życzę wam miłego wieczoru :) Do usłyszenia Sibuners <3



6 komentarzy:

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy