Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 23 grudnia 2012

Nowe promo + zdjęcie promujące Mary + gadżety z HOA


Hejj <3 Przypominam o zgłaszaniu się do konkursu :) Ale nie o nim będziemy dzisiaj mówić. Znalazłam coś meeega fajnego:




To przedstawienie paru postaci z 3 sezonu. Muszę przyznać, że Willow wzbudziła moją sympatię. I jest Amber! YEAHHH! Znalazłam też znane nam już promo tyle, że z innym początkiem:



No i jeszcze jedno:


Podobają się wam? Mi bardzo. Tylko K.T nie xd Taki ma jakiś głos dziwny... Ale i tak jestem zadowolona. Niedługo pewnie będzie nowe promo o postaciach (Jerome, Mara, Fabian, Joy). W powyższym trailerze widać jak Eddie i Fabian używają Oka Horusa. Może ono odgrywać teraz ważną rolę. Mam dla was zdjęcia ze zwiastunów:


  
  

Znalazłam też zdjęcie Mary promujące 3 sezon :)


Pięknie wyszła <3 Na twitterze znalazłam profil dziewczyny, która ma dużo rzeczy z TDA. Tylko pozazdrościć ;)

 
 

Woww. Ona ma prawdziwą manię HOA xd Chciałabym mieć taki kubek <3 Muszę go dopisać do mojej listy prezentów :) A no właśnie: święta już jutro! Możecie spodziewać się meega świątecznej notki. Kto wie: może producenci zrobią nam świąteczny prezent i dadzą jakieś nowe promo... Mam nadzieję. Moja mama załamała się kiedy, jak co roku, powiesiłam na lodówce moją listę życzeń. O wiele bardziej urozmaiconą niż wcześniej ;) Uwielbiam świąteczny nastrój <3 Przygotowania za to są masakryczne, wszyscy się bez przerwy denerwują. Ale w rekompensacie dostajemy piękny, wigilijny wieczór <3 I prezenty xd 

 
 

 
 
 
 



 
 
 





No i to by było na tyle ;3 Zapraszam was na mojego bloga jest już 4 część opowiadania. Piszcie o swoich wrażeniach z promo :) Jutro ukaże się świąteczna notka ^ ^

Arianna <3











5 komentarzy:

  1. Ktoś jeszcze piszę/rozmawia z Wiki z bloga, który na początku września powiedziała razem z Natalią, że przestają pisać? Nie mam jej mailu, bo mi się usunął ._. ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z nią pisze, napisz do mnie na maila, to ci podam jej mail.

      Smerfetka290101

      Usuń
  2. a ja się pochwalę, że mam zdjęcie z autografami ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy