Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 2 grudnia 2012

Virtual pet-Panda+a może jakiś konkursik?


HEJ!!!

Zacznę od tego, ze w końcu wstawiłam Virtual pet. Wybraliście Pandę to macie pandę. :) Już tłumaczę żeby nie było wątpliwości. Więc:
-Klikając na pandę kiedy siedzi przekrzywiacie ją, czyli buja się na boki według tego, z której strony jest strzałka waszej myszy.
-Panda idzie w stronę, po której jest strzałka, oraz jej oczy cały czas zwrócone są w stronę strzałki.
-Najeżdżając na more pokazuje się gałązka bambusu. Naciskasz ją , przesuwasz w stronę pyszczka pandy i klikasz, żeby zjadła. W ten sposób możesz ją nakarmić. ;)

I to wszystko. Wiem wiem, nic skomplikowanego, ale wolałam wytłumaczyć. :)

Kiedy skończy się ankieta co ile mam zmieniać wirtualne zwierzę, będę je zmieniała co tydzień lub miesiąc- zależy od was. I około 3 dni przed końcem czasu, kiedy ma być dane wirtualne zwierzę, będę robiła ankietę, które zwierzątko teraz. ;) Myślę, że to sprawiedliwe, i tak będzie dobrze.

Co wy na to, żebym zrobiła konkurs? Moim zdaniem to bardzo dobry pomysł. :)

Więc zacznę od tego, ze jeżeli nie zgłosi się odpowiednia ilość osób konkurs będzie odwołany, ale liczę na was. ;) 

Konkurs polegać będzie na ułożeniu krótkiego dialogu, takiego własnego cytatu, który będzie śmieszny. Możecie posługiwać się wyobraźnią, oraz każdą postacią z HoA. I na wszelki wypadek podaję przykład:

PATRICIA
Eddie, masz takie mięśnie, jak ty to robisz?

EDDIE
To moja słodka tajemnica. 

PATRICIA
Zażywasz eliksir pod nazwą: Ze słabeusza do mięśniaka?

EDDIE
Hahaha, naprawdę śmieszne. Aż mi mięśnie drżą ze śmiechu.

PATRICIA
Które, te co masz, czy te które sobie wyobrażasz?


Coś w tym rodzaju. :D Albo podam inny przykład:

AMBER
Alfie jak wyglądają moje włosy? Umyłam nowym szamponem.

ALFIE
Wyglądają pięknie (pod nosem) ale pachną nie za dobrze.

AMBER
Co powiedziałeś?!

ALFIE
Że ty zawsze wyglądasz pięknie moja malinko.



Nie wiem co wymyślicie, ale na pewno coś fajnego. Już wiecie o co chodzi to teraz powiem, że wysyłacie na mój mail zuzania@op.pl . Na razie powiedzmy, ze do soboty, ale jak zgłoszą się uczestnicy wcześniej i będzie ich na tyle dużo, żeby roztrzygnąć konkurs to zamknę go wcześniej, a jeżeli nie będzie zgłoszeń, to przedłużę. :) 

Nagrody:
1 miejsce: podam link do strony internetowej którą wybierzesz: jak zrobić łatwo i tanio ładną biżuterię, superowe ikony na pulpit na każdą okazję, najtrudniejsza gra na świecie
2 miejsce: podam link do strony internetowej którą wybierzesz: superowe ikony na pulpit, najtrudniejsza gra na świecie
3 miejsce: podam ci link do najtrudniejszej gry na świecie


I to tyle :) Myślę że nagrody są spoko, bo to na serio fajowe strony. :)

Do napisania i pozdrowienia

Smerfetka290101



6 komentarzy:

  1. Chciałabym wziąć udział,ale niestety - brak pomysłu -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz czas, na pewo wpadnie ci coś do głowy. Jakby co to pisz do mnie na maila to ci pomogę coś wymyśleć. :)

      Smerfetka290101

      Usuń
    2. Moooooże wena mnie najdzie :)

      Usuń
  2. www.joemonster.org/gry/Najtrudniejsza_gra_na_świecie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mało mnie to obchodzi ale dzięki.

      Smerfetka290101

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy