Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 1 grudnia 2012

Nic nadzwyczajnego a jednak notka....

Siemkaa...!
Znów dawno nie pisałam , nie mam czau.Ale chęci są.Mam lenia i nie chce mi się logować ...Grrrr.... Czytam notki Zuzy i Agaty *_* Której oficjalnie nie przywitałam i zaraz to zrobię.

Więc Agato ,
Życzę Ci abyś czuła sie na tym blogu baardzo dobrze a żadne nieprzyjacielskie anonimki nie przeszkadzały Ci w pracy.Chęci,cierpliwości i wytrwałości.

Nw co oczekujcie w moich notkach.Mam chęć do pisania ale o czym...? Okk...dam ten scenariusz ! Ale zaraz.
Przy czytaniu możecie puścić sb melodyjkę do której mam sentyment...kojarzy mi sie z KIMŚ <3 Imprezaa...



SCENARIUSZ! 
POKÓJ JOY,MARY I PATRICI 
Joy: / leży na łóżku , przegląda album z dzieciństwa , leją jej się łzy, pojawia sie przed nią postać w smutnej masce, ona jej nie widzi /
DUCH:  Ojj...coś się stało.Przyjaciele Ci coś zrobili?Wybrana? /złowieszczy śmiech/ Nic się nie smuć,moja droga.Już niedługo zostaniesz królową tego domu! /ZNIKA/
Joy:  /czuje wiatr / Zimno tu. /ściąga rękawy sweterka /


GABINET VICTORA
Victor : / siedzi i coś pisze, dzwoni telefon / Kogo diabli niosą? / odbiera / Tak to ja......Tak?......To wspaniale!.....Aż tyle?....Ale.....Rozumiem,czyli.....Yhmmmm....Jutro?....Dobrze,przybędę....Do widzenia.
/odkłada słuchawkę /


DWORZEC 
Nina; Tu miał ktoś czekać ?
Fabian:Ymm...tak.Jasne.Joy tak mówiła...
Nina:Joy...
Fabian:Coś nie tak ?
Nina:Nie nic...Tylko tak się zastanawiam.Że skoro ktoś tu miał czekać to czemu nie czeka?I czemu ona zafundowała nam tą wycieczkę ?
Fabian:Korki.A ja myślę że to jest tak że chce nas przeprosić za to wszystko.
Nina:Tyle Ci powiedziała a co myśli....
Fabian:Nino...Proszę....
Nina:Ehhh..../siada na ławce /

SALON
/wszyscy oprócz Joy , Niny i Fabiana są w salonie , stół jest zastawiony słodkościami /
Mara: Włączajcie ten film! Popcorn wystygnie ...
Alfey:A te słodkości to aż się proszą aby je zjeść! 
Maddy: Ahh tak ?
Alfey: Co ty ode mnie chcesz !?
Amber:Ja na pewno nie będę chodzić z kimś kto mi nie pasuje do...hmmm...FIGURY !?
/śmeich/
Alfie;A inni ? 
Jerome: Sądzę że my nie pochłaniamy takiej ilości cistek jak ty...
Alfey : To jest niby przyjaciel ?
Maddy:Mogłeś mnieć gorszego.
Patricia:Okeyy...wiemy że nasz żarłok jest...żarłaczny....ale ja czekam na film!
Eddy: /włącza DVD i naciska przycisk,na ekranie pojawia sie film/



Takie nic....
A jednak coś....


Mariolaa
Sibunaa <3
.

3 komentarze:

  1. Fajna notka! Pamiętasz ,że należysz do mojego bloga? Jak nie chcesz na nim pisać to się usuń! Bo od czasu gdy zaprosiłam cię do współtworzenia na blogu to ani razu się nie odezwałaś!

    Plis napisz coś na nim! :D Aby wiedzieli ,że do niego należysz! :D ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję <3
    Super notka :3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy