Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 16 grudnia 2012

Jak to będzie z parami w 3 sezonie... + Opowiadanie cz. 2


Hey <3 Właśnie byłam na wikii i wchodziłam na strony nowych studentek i jestem zszokowana. Znaczy, co do K.T wszyscy są jednogłośni uważają, że pewnie zniszczy Peddie i będzie z Eddie'm nową Fabiną. Natomiast Willow dopasowują do Jerome'a co już jest kompletną bzdurą -,- Wyraźnie kibicują ich relacjom. Po pierwsze: to nawet jeszcze seria się nie zaczęła, więc nie wiemy jaka ona jest i czy do nie go pasuję. Po drugie: Po dwóch sezonach wreszcie jest z Marą i szczerze wątpię żeby twórcy ich rozdzielili. Najprawdopodobniej Willow będzie zauroczona Alfie'm, ale żeby fani Marome/Jary nie bieli obaw - Jerome z pewnością nie gustuję w takich szalonych, zakręconych dziewczynach (jaką ma być Willow). Na 100% pewna nie jestem, ale naprawdę nie sądzę żeby coś mogło z tego być. Wracając do K.T i Eddie'go - fakt mogą być blisko. No, ale Peddie na stówę nie rozbiją. Są w końcu jedną z ulubionych par, na rankingach są zaraz po Fabinie. Więc czy twórcy byliby zdolni ich rozdzielić i stracić sporą część widowni? Ogółem to fani mają duży wpływ na wydarzenia. W końcu to oni oglądają i oceniają serial prawda? Wczoraj byłam strasznie rozczarowana brakiem Amber, ale doszłam do wniosku, że związki naszych ukochanych bohaterów nie znikną <3 Twórcy dobrze o tym wiedzą, więc jestem pewna że najlepsze wątki nie znikną. Nie jestem w stanie osądzić co z Amfie, ale i oni mają sporą część fanów. Nawet jeśli Amber spadnie na pozycje drugoplanową to i tak powinni być razem. Pamiętajcie, że to właśnie my mamy najwięcej do powiedzenia w tej sprawie. Aha no i jeszcze Fabina: cóż, Joy jest nieugięta i ambitna, ale czy to miałoby rozbić najbardziej lubianą parę? No nie wiem. Tak czy siak możecie spać spokojnie, bo jestem pewna, że 3 sezon choć będzie inny nadal zachowa nawet małą resztkę dawnej atmosfery, a nasze pary będą w stanie nienaruszonym. Ale i tak jestem zdania, że Fabian'owi powinna partnerować Phoebe Tonkin... xd Nie no serio, widziałabym ją w tej roli. Ma taki miły, ciepły wyraz twarzy. A K.T... hmm jakby to opisać - Ziemniak   face...? xd Strasznie ją lubię i mooże kiedyś twórcy dostaną olśnienia... Hahaa przed chwilą sama ocgrzaniał innych na wikii, a teraz sama mam jakieś woje rewelacje... Cóż każdy ma prawo do własnego zdania (Ale ludzie żeby Willow z Jerome'm wy jesteście kurde chorzy! xd). Pewnie mnie rozumiecie sami jesteście fanami Peddie i Fabiny. A teraz wychodzi na to, że przetrwa jedynie... Jara. Jeśli oczywiście twórców nie dosięgną krzyki żałobne idiotów z wikii xd Ale jak już mówiłam myślę, że tragicznie nie będzie. I tej wersji się trzymajmy ;) No i jeszcze jedno: Napisałam 2 część opowiadania. Jeśli chcecie ją zobaczyć wejdzie tu: http://hoa-story.blogspot.com  Będę zamieszczać tam tylko i wyłącznie opowiadania. Tutaj nie będę dodawać, Mariola i Zuzia mają już swoje scenariusze :) Na tamtym blogu info nie będzie. Strasznie lubię dla was pisać, jesteś strasznie wdzięczna dziewczynom <3 Nie spodziewałam się, że tak szybko mnie polubicie. Dziękuję wam kochani <3

  
  
  



 
 



Nina <3

 
 
 


I tak na zakończenie nasza stara kochana Sibuna <3





7 komentarzy:

  1. Wydaję mi się tak jak ty mówisz Willow będzie z Alfiem bo Amber tak w sumie już nie ma w 3 sezonie znaczy jest ale nawet nie ma jej w sibunie ani na ich zdjęciach :( Teraz w 3 sezonie będzie głupio tylko zagadki będą rozwiązywać KT i Eddie a nie sibuna tak jak dawniej a wogóle Amber założyła sibunę i teraz jej nie ma??!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po prostu chcę Peddie a nie Keddie, KT wszystko popsuła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście scenek z Peddie może być mniej, ale raczej nie będą ich rozbijać. Mieliby stracić wtedy sporą część widowni? Nie martw się, Peddie powinno być razem :)

      Usuń
  3. Super notka. Nie wypowiadam się bo nie mam już cierpliowśći.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tobą nie mogą zniszczyć ulubionych par,a po za tym to masz racje Phoebe Tonkin pasowałaby do Fabiana-oboje lubią się uczyć i są sprytni, Ja kocham Phoebe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, cały czas zastanawiam się, czy jest sens oglądania 3 serii, skoro będzie tyle zmian, ze to już prawie nie ten serial...

    Co do notki- super i nie ma za co, idealnie pasujesz do tego bloga. :D

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
  6. Peddie na początku zarwie w wakacje(nie wiem czemu) ale potem będzie razem

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy