Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 6 marca 2013

Bez tytułu-Smerfetk290101



Hej. Słuchajcie, nie chciałam, żeby tak wyszło,że tak długo nie piszę, ale wogle nie mam weny. Nie wiem o czym pisać, poza tym nie mam dużo czasu. Dużo się teraz dzieje w moim życiu. Dużo rozmyślam nad wyborem gimnazjum, choć mam jeszcze czas, powinnam jak najszybciej coś zdecydować. Czy nadal iść w stronę muzyki, czy też nie. Mam przez sobą konkursy z fortepianu, sama nie ogarniam tego co robię  czuję, ido tego chyba się zakochałam... Bardzo dawno nie byłam zakochana. Teraz zaczepia mnie mój były przyjaciel który ma dziewczynę, a ja nie wiem do końca dlaczego cały czas myślę o takim moim koledze. Jest rok ode mnie starszy i inaczej mi się z nim rozmawia, cały czas o nim myślę jak już napisałam, i kiedy go widzę coś dziwnego się za mną dzieje... Wszystko się nawarstwiło, a ja nie mogę nic na to poradzić. Odbiegłam od tematu, ale po prostu chodzi mi o to, że ja nie mam kiedy i nie mam o czym pisać. Jeżeli przyjdzie mi coś do głowy to obiecuję, że napiszę notkę. Nie gniewajcie się na mnie.



Zuzka :* (Smerfetka290101)

PS Jeżeli ktoś chciałby wiedzieć coś więcej zapraszam do napisania do mnie na maila zuzania@op.pl.

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że wszystko sobie poukładasz :)
    Jesteś twarda, nie złamiesz się. Na pewno wszystko będzie dobrze ;)
    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę się żeby ci się poukładało tak jak chcesz < 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :* Mam nadzieję, że wszystko się ułoży, że tym razem moje życie będzie bajką <3 :D

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy