Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 21 marca 2013

"Ja jestem wnuczką lady, a ty masz ojca w więzieniu", czyli jak zmieniła się Mara.


Idę się zabić. Co oni zrobili Marze? Pewnie oglądaliście dzisiejszy odcinek... Cóż, Jerome zaproponował Marze pomoc, a ta powiedziała mu parę przykrych słów. Ale prawdziwą bombę strzeliła na koniec: Ja jestem wnuczką lady, a ty synem złodzieja. Zatkało mnie. Przecież to ona najbardziej wierzyła w zmianę człowieka, to ona chciała by Clarke mu zaufał. I nie liczyły się dla niej finanse jej i innych. A teraz co? Przepraszam, ale kim ona jest? Była najmądrzejszą i najcieplejszą osobą z Domu Anubisa. W życiu nie powiedziałaby niczego takiego. Wiem, że ją zdradził, ale... słowa ranią o wiele mocniej niż czyny. Koniec był również epicki - Joy za nim poleciała. A jeszcze w drugiej serii, byłoby na odwrót. To dotychczas najlepszy dowód, zepsucia naszych postaci. Jezu... przecież ona nie mogła tego zrobić. Ja bym się chyba załamała, słysząc coś takiego... "Każdy popełnia błędy". To jej słowa. A teraz przed wszystkimi pieprzy, że nie będzie zniżać się do jego poziomu (tata w więzieniu). Zauważyłam w niej zmiany, ale... nie takie. To co zrobiła, przekracza ludzkie pojęcia. A co najgorsze: wcale się tym nie przejęła. Jeszcze się dziwiła, że zrobiła coś złego. Nie przeprosiła. Podła... zawsze ją lubiłam, ale... to nie ona. Jak mniemam, większość osób znienawidziła ją za ten tekst. Czyli sytuacja się odwraca. Kochamy Jerome'a, nie lubimy Mary. Tylko po co? Ona też ma opuścić Anubisa w nienawiści? Jerome będzie z 'dobrą' Joy, Mara wyjedzie... Aaa mam dosyć. W dodatku Alfie chyba zdradza Amber, bo nie przypominam sobie żeby zrywali. Ona mu wyznaję miłość, a ten chodzi z rudzielcem, który zachował więcej klasy od Mary i początkowo nie planował się mścić. Tekstów o ojcu też nie rzucał. Zadowoleni mogą być fani Peddie, które odżyło i ma się świetnie. Były dwa buziaki pod rząd ^ ^ I nie komentowali losów sowich ojców... Zrobiło mi się przykro. Strasznie żal mi Jerome'a... Mara nie mogła czegoś takiego powiedzieć... Scenarzyści, bardzo was proszę, oddajcie nam nasze postacie! Proszę, nie niszczcie ich... Nie róbcie nam tego... Bardzo proszę.

9 komentarzy:

  1. Scenarzysci już to zniszczyli..... Zniszczyli totalnie...Całe Hoa.. wszystko co zbudowali,wszystkie relacje tak poprostu zniszczyli. Wszystko. Rozumiem. Związki się rozwalają,ale nie W TAKI SPOSÓB! W ciągu jednego sezonu wszyscy tak strasznie się zmienili...Że to aż chore!
    Co z nimi? Co z tym wszytskim? Naprawde? Tak to się wszystko skonczy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mara powiedziała, że jest wnuczką lorda, a Jerome synem złodzieja. I to było spowodowane jej emocjami. Dalej jest na niego zła, że zrobił dla niej i Willow takie świństwo. Poza tym, ona dalej go kocha więc nie zmieniła się ani trochę. Dwa odcinki temu (tak myślę, że dwa) powiedziała dla Joy, że ona chyba go kochała, a nawet jeśli to teraz go kocha. Cała historia.
    Ale to nie tak, że scenarzyści zepsuli całe show, bo prawda jest taka, że to po prostu oszczerstwa. Storyline na ten sezon jest bardzo dobra. Wszystko co wydarzyło się w poprzednich 2 sezonach, nie wydarzyło się bez przypadku i ma to swoje odzwierciedlenie lub jakiekolwiek połączenie w tym sezonie.
    Niektórzy mówią, że bez aktorów, którzy odeszli to nie to samo. Trochę prawdy w tym jest. Każdy przyzwyczaił się już do nich, jednak to nie producenci o tym zadecydowali, a sami zainteresowani, czyli Nathalia, Ana i Bobby. Oni odeszli z własnej chęci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z tym, że nie widziała nic złego w swoim postępowaniu i to o to chodzi.
      Wątek z zagadką jest fajny, nie powiem, ale reszta, szczególnie relacje postaci, wymagają poprawy.
      Oczywiście nie może być wszystko kolorowo, ale... powinno być realnie. Bo teraz trochę zlekceważyli charaktery bohaterów.

      Usuń
  3. Ło Jezu. Dawno mnie tu nie było :I
    Mara rzeczywiście chamsko się zachowała - gdzie są te słit loczki, niziutki wzrost i bezsensowne gadanie o jeżach z pierwszego sezonu? A drugi... W tym najbardziej lubiłam Marę, ale wydaje mi się, że nie była już taką 'kujonką'. Chociaż dużo robiła na stronie szkolnej i uczestniczyła w zajęciach.
    A teraz... To po prostu dziewczyna. Nie ma wątku z nauką, tylko ten, w którym czuje żal do Jerome'a. Według mnie nosi trochę zbyt mocny makijaż, ma zbyt łagodne rysy twarzy... No nie mogę, teraz chcą z niej zrobić buntowniczkę. A Joy taka lalunia Barbie. Rzeczywiście, producenci biorą resztki z dwóch sezonów i chcą je zescalić (Jerome i Joy, jakieś nowe postacie).
    Cóż. Cieszmy się tym, co mamy (nie, nigdy nie będę się cieszyć).

    No, Sapphire! Nie ma mnie jeden dzień a ty już jesteś na ilovesibuna i housee of anuubis. Brawa się należą ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh! Mam coś nowego. Za kilka odcinków Jeroy się pocałuje. Zajebiście ;_;
      Ale żeby aż trzy dziewczyny w jednym sezonie? To trochę chore.

      Słuchajcie, wcześniej wszyscy ekscytowali się Willome ('Aww, ale oni są słodcy, mój nowy ulubiony pairing, aww <333 :** ♥'), teraz już nikt o tym nie pamięta i mają tą dwójkę gdzieś. A teraz...

      'Ohhh, Jeroy! Jacy oni są słit, ona go tak pociesza, widać, że on coś do niej czuje, aww <333 Moje nowe OTP Foreva!'

      No więc widzicie. O Jarze już nawet nie pamiętają... Tumblr jeszcze miesiąc temu był zasypywany gifami i fanartami o Marome, teraz PUSTO. Co jakiś czas tylko pojedyncze zdjęcia, do których oczywiście musi wtrącić się Willow czy Joy.

      Jeśli chodzi o Walfie, nawet cieszy mnie, że są razem. Nawet pasują do siebie, ale nie zastąpią nam Amfie...

      No, szkoda. Mogli by zrobić coś sensownego, tak jak w Das Haus Anubis. Mam zamiar obejrzeć kilka odcinków, głównie z Magnusem i Marą, żeby zobaczyć, jak potoczyły by się ich losy bez Willow :'c

      Usuń
    2. Jezus Maria, Jeroy...
      Magnus i Mara są bardzo szczęśliwi...
      Ci Niemcy to jednak przyzwoici są... Zmieniam narodowość. Od dziś jestem Niemką! THIS IS GERMAN SAPPHIRE!
      Oczywiście u nas musieli wszystko spieprzyć. Okazało się, że niepotrzebnie bo 3 sezon ma być tym ostatnim i Jara spokojnie mogłaby być razem. Ale nie, zrobimy Jeroy'a, pewnie!
      Puff...

      Usuń
  4. Naprawdę wątpię,że Mara i Jerome będą razem. Po tej akcji powiedziała nawet,że nie wie co w nim widziała.
    Poza tym ona nie powiedziała do Joy,że nadal go kocha tylko,że powiedziała mu,że go kocha gdy ten był z Willow.

    OdpowiedzUsuń
  5. W zupełności się z Tobą zgadzam! Podpisuję się pod postem obiema rękoma nogami i czymkolwiek jeszcze się da.Z Joy kreują nową Marę,na siłę chcą się cofnąc do 2 sezonu...ten serial nie ma już przyszłości ;_;

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy