Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 18 marca 2013

Nowy wygląd + House of Greed: napisy pl + Jak zmieniły się postacie w 3 sezonie? + Podziękowania.


Ello <3 Jak podoba wam się nowy wygląd bloga? Wykonała go Genevieve, za co bardzo jej dziękuję, wyszedł ślicznie <3 Niedawno ukazał się najnowszy odcinek HoA z napisami pl (KLIK). Jak pewnie dobrze wiecie, Patricia postanawia wzbudzić zazdrość Eddie'go i za radą K.T... zaprasza na randkę Jerome'a! A ten debil się zgadza xd Jednak po dwóch dziewczynach nie ma jeszcze dosyć... Tak w ogóle to Patt ubiegła Joy, która miała go w sobie rozkochać i porzucić tak by poczuł się jak Mara i Willow. O dziwo, zbytnio nie rozpaczały kiedy dowiedziały się o zdradzie. Nie było pięciomiesięcznej rozpaczy, furii, skakania z okna (na co, w przypadku Willow, bardzo liczyłam ^ ^)... Inaczej zachowuję się dziewczyna po zerwaniu. Jest coraz więcej plotek na temat związku Joy i Jerome'a. Trzeci sezon nie miał być tym ostatnim. W wywiadzie Alexandra (K.T) mówiła, że mają nadzieję na 4 sezon. A Tasie wcześniej podkreślała, że nie będzie grała w następnej serii, więc... producenci szukają nowej dziewczyny dla Clarke'a. Na Willome nie liczmy, Jenks wiedzie szczęśliwe życie z Alfie'm, który coś za szybko w niej się zakochał.... Więc Amfie też odeszło w  zapomnienie... Czasem to by się chciało udusić tych scenarzystów... Peddie zapewne będzie razem, Walfie również, Fabian raczej nie będzie z Joy, chodzą plotki, że Nina ma pojawić się w finale (poza tym pary głównych bohaterów, chyba by nie rozdzielili). Tylko co do Jerome'a nie jestem pewna, a wszystko z powodu rezygnacji Tasie. Fakt, mógłby być z Joy. Mick'a nie ma, więc... JEZU JAK JA MAM DOŚĆ TYCH 'GENIOLNYCH' POMYSŁÓW SCENARZYSTÓW! Nic, tylko płakać. Jedyną osobą, która do tej pory mi nie obrzydła, jest Fabian i jego próby bycia niegrzecznym (hyhy ^ ^). Reszta, kanał.
Nina - Brak. (WHERE ARE YOU GOING NOW?!)
Fabian - Jedyna porządna osoba w 3 serii.
Patricia - Loczki, utrata 'charakterku' (co po części nastąpiło już w 2 sezonie, ale jakoś się trzymała).
Amber - Brak. (COME BACK MILINGTON!)
Mick - Patataja na kangurach.
Mara - Dziwna... Taka rozchichotana, trochę dziecinna (zaszkodziła jej obecność Willow, jak mniemam). Najbardziej wkurzające jest to, że wspiera pary typu Walfie, Jabian... A Nina i Amber były jej przyjaciółkami. Nie powinna tego robić.
Jerome - Jeruś helooł! Przysłali tu jakiegoś pajaca, zamiast Ciebie i coś nie pasi... NASZ Jerome w życiu by się tak nie zachował (oo prowadzę podwójne życie, jestem fajny!). Brak mu tego charakteru i błysku w oku...
Alfie - Niby taki sam, ale... coś za szybko zadurzył się w Willow. Bardzo zależało mu na Amber, ciągle ją wspierał i jeszcze to 'i love you' na pożegnanie...
Joy - Niewątpliwie wyładniała, złośliwa jest nadal, obecnie coraz mniej zarywa do Fabian'a. Trochę przeistacza się w taką paniusię.
K.T - Nijaka. Wierna kopia naszej Niny. Nie ma zamiaru zniszczyć Peddie, przeciwnie pomaga Patt. Zwyczajna... Nie mam zdania.
Willow - Nie za bardzo lubię tego typu charaktery, ale są osoby, które za nią przepadają. Jeśli mam powiedzieć coś pozytywnego od siebie, to ma śliczny mundurek xd. Poza tym, za bardzo przypomina Amber, co trochę mnie do niej zniechęca. Zastępuję Milington, ale dość nieudolnie.

Kolejna rzecz, to nowy nauczyciel. Co się stało z panią Valentine? Słuch o niej zaginął. Tak jest, co serie. Jason Winkler, prawdopodobnie zmarł, ale nie wiemy nic o pani Robinson (tej trenerki, od Mick'a). Szkoda, że wycofali wątek Very, była jednym z najlepszych czarnych charakterów (ten kamuflaż w postaci sweterków ^ ^). Rufus też był niezły. Najbardziej, w 3 sezonie, drażnią mnie te zmiany i zrobienie z Eddie'go i K.T nowej Fabiny. Rozumiem, oziorion, ale po jaką cholerę robić z niego kopię tatusia? Gdzie te wiecznie potargane, blond włoski na żelu, zadziorność i ciągłe dogryzki? Zniszczyli ich.


Kultowe momenty z 2 sezonu <3 Wbiła się tam też K.T z mokrym łbem xd Do finału, zawsze będę chętnie wracać. Ostatnio na blogu cudnej MClarke, znalazłam tekst z zasługami, podziękowaniami dla osób z TDA. Chciałabym żebyście zrobili coś podobnego. Komu co zawdzięczanie, itp.
Na przykład:
Dzięki Joy zrozumiałam, że nigdy nie wolno poddawać się w walce o miłość.
Dzięki Ninie zrozumiałam, że nigdy nie wolno tracić wiary w siebie.
Dzięki Alfie'mu zrozumiałam, że choćby nie wiem jak strasznie było źle, nie wolno tracić uśmiechu z ust.
Dzięki Eddie'mu zrozumiałam, że nie do wszystkiego trzeba podchodzić z dystansem.
Coś w tym rodzaju ;) Moją listę dokończę w następnej notce. Obiecuję, że będę częściej pisać. 


Do zobaczenia Sibuners <3
Wasza Sapphire.


1 komentarz:

  1. ale tu teraz ładnie! :D
    super notka, chcę żeby powróciły momenty z 1 i 2 sezonu :c

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy