Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 26 marca 2013

Moje życie vs. HoA+ foty i piosenki

Witajcie kochani :D Z tej strony Zuza (Smerfetka290101). Stęskniłam się trochę za wami. :* Wy za mną też? :D
Jak widzicie tytuł chciałabym troszkę porównać moje życie a życie w HoA.

Nie oglądam HoA, czekam na polską wersję, ale czytam wszystkie notki na tym blogu i wiem że powstała Jeroy. W 100% zgadzam się z Agą, nie można się zakochać od tak. Na dzień dzisiejszy ja jestem totalnie zakochana, i to nie przychodzi tak od razu. Najpierw zaczynasz na kogoś bardziej zauważać, potem dochodzisz do wniosku, że go lubisz. Jeżeli dobrze pójdzie, zaczynasz spędzać z nim więcej czasu, rozmawiać itp. Wtedy przychodzi zakochanie. A w HoA Jerome jakby był robotem, wszystko jest czarne albo białe: Kocham, albo nie kocham -,- Ci scenarzyści to chyba nie pamiętają już czasu kiedy byli nastolatkami, i nie ogarniają, że to nie jest tak na gwizdek. Poza tym nie może tak być że wszystko idzie idealnie. To jest normalne i ludzkie że popełniamy błędy, ważne jest żeby się do nich przyznać i postarać naprawić. To wszystko co tu mówię jest wzięte z mojego życia. I sądzę, że tak już po prostu jest, nie że tylko ja tak mam. Ale scenarzyści nie ogarniają -,-

Przepraszam was bardo, ale ja teraz żyję tylko chwilami spędzonymi z nim <3 Tak bardzo chciałabym żeby to wyszło tak, jak sobie wymarzyłam... Nie raz byłam już zakochana, ale im jesteśmy starsi coraz inaczej to odczuwamy. I coraz rzadziej. A ja czuję że to właśnie mój książę na białym koniu :* To będzie ciężka decyzja, ale jeżeli wybiorę szkołę muzyczną, to tak szybko się mnie nie pozbędzie :D

A teraz dam wam parę fot, a potem moje ulubione piosenki. Może wam też się spodobają :)





 




















I teraz czas na piosenki. Zapraszam do słuchania, są na prawdę przyjemne do słuchania :)






Śpiewa lepiej niż w oryginale :)






Tutaj się popłakałam ze wzruszenia...


Ale on ma piękne oczy... :* Sorry, cały czas o nim myślę :) To tyle na dziś. Komentujcie,

Zuzka :* (Smerfetka290101)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy