Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 4 marca 2013

Czytaj treść a nie tytuł - Mariolaa

Hejo!
Tak, tak wszystko  chcę obrócić w żart.Tak mi się lepiej żyje...
Nic nie dodam konkretniejszego ponieważ nie wszystkie obrazki chce mi pobrać no mój prze "kochany: laptop :3 (minka którą sie zaraziłam od Zuzy) Lov.Lov.Lov.
Za notkę podziękujcie mojej chemiczce bo na chemii naszła mnie ochota na blogaa :D

UWAGA!! UWAGA!!
Ogłoszenia paarafialnee !

Po pierwszee: Wybaczcie jeśli coś się powtórzy.
Po drugiee: Poszukuję mojego drugiego bloga.HAHAHA! Wiem jak to brzmi.Ale wiem że mam 2 blogi a do drugiego nie mam linka :C


Postanowiłam dziś zrobić coś czego jeszcze nie robiłam przynajmniej ja.Czyli :
                                                            AKTORZY HoA PRYWATNIE
Swoją drogą HoA brzmi jak reakcja chemiczna :D




Klariza Clayton (ur. 9 marca 1989 w Hongkongu) – brytyjska aktorka.

Znamy ją przede wszystkim z roli Joy Mercer w TDA :)
Inne filmy w których grała :
 Nie wgrywa zdjecia :((

Wiem że to nic związanego z HoA ale nie chciałam zostawić samych literek.Więc zabawmy się.Napiszcie w komentarzu w czym i do kogo jest podobna dziewczyna na zdjęciu np.:
Amber-bo jest blondynką.
Mogą być abstrakcyjne pomysły :)


Skoro jest Małyszomania,Stochomania czy Lewandoszał...jak nazwać obsesję na punkcie HoA?
Następne pytanie do was !
Widzicie ile macie pytań? Do roboty!


Marioolaa :D

Sibuna :*

 


                     

4 komentarze:

  1. Klariza grała jeszcze w filmie Charlie Brown i to w sumie stamtąd ją kojarzę i to właśnie tam ją pierwszy raz widziałam. Ale wiesz, tylko chciałam tak sprostować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mariolu. Nie pamiętasz ,że piszesz również na moim? Pewnie już i ni, zapomniałaś, hehe :3 LINK: housee-of-anuubis.blogspot.com/ :3 Odezwij się na nim troszkę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. http://nikaa1999.pinger.pl/ I tu też piszesz Mariolu. :3 Coś nie za dużo tych blogów na których piszesz? Ależ się wplątała :3 Ja też cię lov. :3 Anubisoszał. <33

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy