Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 26 marca 2013

Ocalić od zapomnienia. Memory...


Czee <3 Dzisiejsza notka będzie taka... wspomnieniowa. Cofniemy się do pierwszego i drugiego sezonu HoA. Nie dam wam zapomnieć o tym, co tak naprawdę obudziło w nas miłość do TdA. Każdy z nas może wymienić minimum jeden powód, dlaczego tak bardzo lubi nasz serial... Ja kochałam wątki, ale... no właśnie kochałam. Teraz to jakiś dziwny misz masz. Jednak informacja o pocałunku K.T i Fabian'a była prawdziwa... Wycięli ten fragment, gdyż uznali, że to by było nielogiczne. Ohoho, a Jeroy to niby realistyczne? Teraz już mnie na maksa wkurzyli. Poryło ich coś, nie ma innej opcji. Na sam początek, dam filmik, przy którym ryczałam.


Matko jak ja ich kocham <3 Nasza stara, ukochana ekipa <3 Widać, że świetnie się dogadują, rozumieją... Bobby na plecach Burkely'a ^ ^ Ja chcę mieć takich przyjaciół! A nie jakiś zboczonych alkoholików, którzy myślą, że dowcipy o tematach z WDŻ są śmieszne. Kiedyś nakręcę polską wersję Anubisa... I tylko mi któryś będzie chciał odejść! Mam ambicję na przyszłość ^ ^ 

Następny filmik to jeden z odcinków House of Anubis Unlocked. Można było poznać opinie aktorów na temat ich postaci, wątków, podejrzeć pracę na planie, poznać ich, pośmiać się... Na przykład na tym jest kultowy moment z Eugene i Tasie: Niestety miniaturka nie chce się dodać. Żeby obejrzeć filmik kliknijcie TU. Otworzy wam się w nowej karcie.

To sceny, które wykorzystano do kręcenia powyższego klipu. Było to wprowadzenie do sezonu drugiego. I wypowiedź Eugene'a na temat Jary <3 Jezu, jak ja chce ją z powrotem <3 Poza tym wypowiedź Brad'a na temat Fabiny, kolejne żarty aktorów, krótko mówiąc: cud, miód, maliny <3 xd


Następne filmiki są poświęcone naszym parom. Starałam się wybrać te, które najbardziej odwzorowują ich przesłanie i historię.

Jara:

"Potrzeba wiele, żeby sobie uświadomić, że
Jest gorzej skończyć niż zacząć ponownie.
I nigdy nie pozwól kłamać
I jak długo czuję, że jesteś cierpliwa
Nie spadnę
Nawet jeżeli powiedziałaś, że się myliłem."

"Nie jestem doskonały,
Ale ciągle próbuję
Ponieważ tak jak powiedziałem
Zacząłbym od początku
Nie żyję, gdy jestem samotny
Więc proszę nie odchodź.
Powiedziałem coś?
Czy to tylko mój charakter?"

"Kiedy jesteś przyłapana na kłamstwie
I nie masz nic do ukrycia.
Kiedy nie masz dokąd uciec,
I masz pustkę w sobie.
To przedziera się prosto przeze mnie."


Na lepszy trafić już nie mogłam. Są to głównie sceny z pierwszego sezonu. Jak widzicie, wypisałam cytaty, które najlepiej odzwierciedlają charakter Jary. 1 seria... Otworzył się przed nią i wtedy pierwszy raz przekonaliśmy się, że Clarke ma jakieś uczucia. Były nadzieje i obawy, że Mara nigdy nie skończy z Mick'iem i Jerome zostanie sam. Pokochaliśmy ich za to, że potrafili pomóc sobie nawzajem, byli dla siebie oparciem i oboje się uzupełniali. Mara obudziła w nim umiejętność do kochania, a on sprawił, że podchodziła z większym luzem do życia i uśmiech coraz częściej gościł na jej twarzy. Byli dla siebie ważni, jedno stawało murem za drugim. Między innymi w chwili wydalenia Mary ze szkoły... A kiedy Mick wyjechał, nadzieja na Jarę wzeszła na nowo. Potem byli razem. I wydawało się, że już nic, ani nikt nie może ich rozdzielić. Szkoda, że to wszystko zepsuli... Niektórzy uważają, że są wręcz przesłodzeni, ale ja myślę, że oboje dużo przeszli i zasługują na to, żeby być razem. Po prostu siebie potrzebują...

Peddie:

"Myślałem o Tobie, myślałem o mnie.
Myślałem o nas, co z nami będzie ?
Otwórz moje oczy, to był tylko sen.
Wracam, do codzienności.
Wrócisz? Nikt nie wie. 
Dotarło do mnie , to był po prostu tylko sen."

"Teraz już nie jesteś obok, Kochanie nie mogę myśleć
Bo wciąż czuję Cię w powietrzu.
Widzę Twoją śliczną twarz, moje palce wplatujące się w Twoje włosy."

"Nie dałem Ci całej miłości, teraz będę musiał za to zapłacić
Teraz jestem w klubie i myślę cały czas o Tobie. "

"Hey, tak prosto było się zakochać, ale czekaj, moja miłość nie była wystarczająca."

"Przechodzę przez to samo, za każdym razem, gdy zostaje sam
Ale teraz tęsknie, mając nadzieję, że w końcu podniesie słuchawkę
Ale ona już podjęła decyzję, nie chce znowu przez to przechodzić.
Myliłem się."

"Kiedy znowu zostałem samotnym strzelcem , przysięgam, że co się obróciłem widziałem Twoją twarz
Próbowałem się przemóc, by nie patrzeć
Ale miałem cichą nadzieję, że Ty to zauważy, że jesteś wszystkim czego mi brakuję
To nie cud, będę tęsknić, kiedy w końcu się nauczę."

Według mnie, ta piosenka świetnie do nich pasuję. Oboje nie potrafili przyznać się do uczucia, które zrodziło się między nimi. I wszyscy z zapartym tchem, śledzili ich wątek, tylko czekając na moment, kiedy Patricia ulegnie. Temat "Miłość od nienawiści" jest bardzo lubiany, a to właśnie na tym powstawał ich związek. Fajnie było patrzeć na twardą buntowniczkę, która nie radzi sobie z uczuciami, a mianowicie... z pierwszą miłością, bo jeszcze nigdy nie była zakochana. I ten bezcenny moment kiedy wyznała Eddie'mu, że to z nim przeżyła swój pierwszy pocałunek... Dla Miller'a był to chyba pierwszy, zobowiązujący związek, bo nie sądzę, żeby wcześniej angażował się w relacje z innymi. Zależało mu na niej i chciał spędzać z nią dużo czasu. Najbardziej pamiętne było chyba to jego wyznanie w piwnicy: "Nigdy nie spotkałem kogoś takiego jak ty". Myślę, że kiedy się rozstali oboje zrozumieli, że nie potrafią bez siebie żyć i nie znajdą nikogo równie dobrego. W 3 sezonie już nie zachwycają mnie tak bardzo, głównie przez 'poważny' charakter Eddie'go. Są moją drugą ulubioną parą i chyba mają najwięcej zwolenników wśród widzów.

Fabina

"Nie potrafię wygrywać, nie potrafię panować,
Nigdy nie wygram tej gry bez Ciebie"

"Nie mogę wymazać Cię, więc wezmę winę na siebie lecz wciąż nie mogę zaakceptować tego, że jesteśmy do siebie zrażeni.
Bez Ciebie, bez Ciebie."

"Nie potrafię teraz wyjść, to nie może prawda być,
Nie potrafię zasnąć tej kolejnej nocy bez Ciebie, bez Ciebie."

"Nie potrafię patrzeć, jestem tak ślepy
Utraciłem serce me, zwariowałem bez Ciebie"

"Nie wzniosę się już, nie wespnę się też tu jeśli nie ma Cię tu to jestem sparaliżowany bez Ciebie"

Kochana Fabina... Zakochali się podczas wspólnych poszukiwań. Nie wyobrażam sobie ich, przy boku kogoś innego. Dbał o nią, zawsze pomagał, wiernie tkwił przy jej boku... Nigdy nie zostawiłby jej samej. Oddał by za nią życie i mimo, że na co dzień był dość tchórzliwy, zawsze stawał za nią murem. Nawet podczas marnych zalotów Joy, cały czas kochał Martin. Nie umiał odmawiać, nie chciał nikomu sprawić przykrości. Na początku, jako jedyny zaakceptował Ninę i bronił ją przed obelgami Patricii i innych. 

Amfie:

"Nie jesteś sam 

Razem powstaniemy
Będę po twojej stronie 
Wiedz, że chwycę cię za dłoń 
Gdy zrobi się zimno,
gdy będziesz czuć, że to koniec
Nie masz gdzie pójść 
Wiedz, że się nie poddam"


"Po prostu bądź silny 

Bo wiesz, że jestem tu dla ciebie 
Jestem tu dla ciebie 
Nie wiesz co powiedzieć 
Co robić 
Nie ma innego wyjścia gdy prawda wychodzi na jaw 
Więc trzymaj się "


"Słuchaj mnie gdy mówię 

Wierzę w to co mówię
Nic się nie zmieni 
Nic nie zmieni przeznaczenia 
Jakiekolwiek miało by być
Będzie perfekcyjnie"

Amfie było niewątpliwie jedną z najbardziej uroczych par w HoA. Najlepsze były podchody Lewis'a do Amber w pierwszym sezonie. I ta scenka z Romea i Julii. Ależ z ciebie ciacho ^ ^ Koniec był najładniejszy... Z tą sukienką, balem... i tym jak pochylała się nad nim na końcu. W drugim sezonie, role się odwróciły bo to Amber bardziej zabiegała o chłopaka. Ale nie zabrakło też kultowych momentów takich jak, przykucie się do poręczy schodów, dzień osła, czy 'testy'. Niestety producenci i te parę postanowili nam zabrać. Zamiast tego powstało Walfie. Niby się cieszyłam, bo Willow nie będzie już przywalać się do Jerome'a, ale... źle mi z tym, bo wiem jak bardzo ucierpieli fani Amfie. Byli najbardziej kolorową parą i nie wyobrażałam sobie HoA bez nich. Tymczasem to się jednak ziściło. I prawie wszyscy lubią Walfie, ale miejsce Alfie'go jest przy Amber, i nic tego nie zmieni. Willow jest do niego podobna, ale na litość boską, nie próbujcie wcisnąć ją na miejsce Amber! I tak wam się to nie uda. 

I tak powinno być... Peddie, Jara, Fabina, Amfie... Nie inaczej. Bardzo was proszę o wypowiedzenie się pod postem. To dla mnie bardzo ważne. Proszę... Nie możemy o nich zapomnieć. W końcu to oni zbudowali nasze HoA. Bez nic, serial by nie istniał. To przez nich przywiązaliśmy się do Anubisa i zrozumieliśmy dużo przesłań życiowych. Na zakończenie mam filmik z dużą ilością scenek z 2 sezonu. Safe and Sound w wykonaniu Taylor Swift.


Nie zapomnijmy o tym starym HoA. Bardzo was proszę...

Sapphire.







2 komentarze:

  1. Popłakałam sie. Kochałam hoa za to właśnie najbardziej..za te pary. Za Fabine,za Peddie,za Jare... Za Amfie może mniej bo coś mi nie pasowali nie wiem czemu,ale mniejsza..
    Nie wiem co mam powiedzieć/napisać. NIGDY nie pogodzę się z tym ze tak rozwalili serial który był chyba pierwszym serialem ,którego losy bohaterów śledziłam z zapartym tchem. A teraz? JEDNA WIELKA DUPA.
    Szkoda Niny,szkoda Amber,nawet tego brzydkiego" ciacha" Micka,najlepszego przyjaciela Fabiana o ktorym w serialu nawet się teraz nie wspomni i szkoda całego serialu. Bo to nie Dom Anubisa to ... Coś masakrycznego. ;/ chociaż....mogłoby być gorzej! Np.mogłoby się okazać,że Trudy jest wybraną,albo żoną Frobisher... Marne pocieszenie,wiem ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. HEDLEYYYYY! <333
    To moje ulubione wideo z Jarą... kocham, po prostu kocham te cytaty i sceny, sposób, w jaki Jerome patrzył na Marę... byli wyjątkowi, bo zupełnie inni. I nie tak jak Mick i Jaffray (ona mądra, on głupi, on gwiazda szkoły, ona nieśmiała blablabla) tylko... to się opierało na kontraście Dobro/Zło.
    Jerome był kiedyś inny. Przywiązał się do niej i nie zachowywał się jak ostatni cham w jej towarzystwie, bo próbował zaimponować Marze.
    Ehh.
    Świetna notka :)

    MClarke z innego kompa, której nie chce się zalogować na bloggera ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy