Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 30 września 2012

Najlepsze momenty HoA sezon.1 ;D

Siemkaa..!
Przepraszam za bark wczorajszej notki tak bywa ;D
Dziękuję za wszelakie pomysły na notki , wszystkie wykonam w najbliższym czasie  ale dziś wybrałam :

                                               Najlepsze momenty HoA sezon.1 ;D

NUMER 5:
Pamiętacie pojedynek Mary i Micka - wiedza o sporcie ? Część z przebraniem się Alfie'go za kobietę podobała mi się bardzo.Więc zasłużyła na miejsce 5.Jerom z wąsami też wymiata ;D


 NUMER 4:
Pocałunek Fabiny.Ktoś może zapytać czemu miejsce 4?Proste : Wiadomo było że tak się stanie ;) Jednak było to słodkie , i urocze więc ma miejsce 4 ;D




 NUMER 3:
Jednym z ciekawych zdarzeń były konfrontacje Patrici z Niną - na początku sezonu.Nie było wiadomo do czego buntownicza była zdolna więc było ciekawie ;D



 NUMER 2:
Głównym celem filmu są - tajemnice. Dlatego zagadki były ciekawym połączeniem : starego języka , przenośni , tajemnic , Domu Anubisa itp. Miejsce 2 należy całkowicie do zagadek!


NUMER 1:
Dla mnie najlepszym momentem było przedstawienie oraz elementy dotyczące przedstawienia życia Sary.Sama nie wiem co tak mnie ujęło ale po prostu według mnie miejsce pierwsze należy do tej części filmu ;D



PRZYPOMINAM ŻE TO MOJE ZDANIE , MOŻESZ MIEĆ INNE ;D !!!!


Pewnie jesteście ciekawi dalszego

 scenariusza.Otóż spokojnie , zrobię go ale nie chcę pisać cząstek więc musicie czekać ;D



Mariolaa
Sibunaa <3

PISZCIE CO CHCECIE W NOTKACH MOICH , ZUZY I ALI ;D

6 komentarzy:

  1. Doczekałam się twej notki Mariolo.!

    Dziewczyny jeśli będę wam mówić co ma być następnej notce to mi się skończą notki. ;D

    SUPER NOTKA

    radocha:*


    PS. Dziś obchodzisz 3 miesiące na blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na:
    lovelovehouseofanubis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry dopiero teraz zobaczyłam zakaz reklam!!!!!!!Sorka!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie nic sie nie dzieje ;D Zaraz cię w notce polecę i tyle z tego będzie ;D Pozdrawiam ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. *fangirling right now* Czyżby to był pomysł ode mnie? Bo tak go kojarzę. *o*
    Faktycznie, pojedynek Mary i Mick'a był fajny. :33 Szkoda, że Mickra już się rozpadła...
    Pocałunek Fabiny, o ile teraz nie wiele by mnie obchodził, wtedy wiązał się z nagłym napadem fangirling'u. ;D
    Patricia w pierwszym sezonie była moją ulubioną postacią. ;p Szkoda, że się zmieniła.
    Tajemnice - wtedy wszystko było takie nowe...a przedstawienie, to też mój ulubiony moment. xD Najciekawsza akcja chyba wtedy była, zwroty akcji, etc...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy