Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 17 maja 2013

Beansy Boo PL + Amber po raz ostatni...

"Nie zasługuję na Ciebie"

FASOLECZKĘ! WIEDZIAŁAM, ŻE COŚ Z FASOLĄ! Ten kto oglądał dzisiejszy odcinek, poznał sekretne znaczenie Beansy Boo ^ ^ Fasoleczka! Huhu <3 Joy ni ma takiej ładnej ksywy. 

Smutniejsza wiadomość to to, że Amber po raz ostatni pojawiła się w polskiej wersji językowej... Ryczałam, ryczę i jeszcze nie przestałam xd Ale serio... ALFIE JAK TY MOŻESZ BYĆ Z WILLOW?! Ten odcinek, był ostatnim dobrze zrobionym. Dalsze pozostawiają wiele do życzenia. Ale ja tęsknie za Millington... Willow jej nie zastąpi, nigdy.

Co do Jary: Gdyby nie to, że Joy nie kazałaby Marze iść do Jerome'a, Jara byłaby razem. Kary z Willow by  nie było, to Jeroy'a tym bardziej... I ten moment, kiedy ostatni raz zobaczyłam Ambs w czołówce... Ostatnie zdanie, słowo... "Będziecie się świetnie bawić". Taa, ubawiłam się na maksa oglądając 3 sezon... I ostatnia sibuna w jej wykonaniu... Ehh, mam dosyć. No... to tyle C: jak wrażenia z ostatniego w miarę normalnego odcinka?

Sibuna (ta stara)♥  ! 

Sapphire.

3 komentarze:

  1. Nie oglądam=się nie wkurwiam.
    Nie mam nie miałam i nie będę miała zamiaru oglądać szajsowego sezonu 3 .
    Moim zdaniem ostatni dobry odcinek to ostatni odcinek 2 sezonu... ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu znalazłam bratnią dusze chodzi o Amber i tą Wilfie bo wszyscy uwarzają że zastąpienie Amber Willow to dobry pomysł a połączenie jej z Alfie'm genialny.Od czasu gdy Amber odeszła przestałam lubić Willow i skupiłam sie na KT i okazało się ze jest lepsza od Willow

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczere, ja po prostu nie rozumiem, że z tego 3 sezonu wyszedł taki bezsensowny serial. Jak do tego kurczę w ogóle doszło?!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy