Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 11 maja 2013

Przeróbki, kolaże i muza ^^



Witajcie miłośnicy Tajemnic domu Anubisa :)   Dziś mam dla was masę fajnych rzeczy. Więc nie ma co przedłużać, zaczynamy.

Najfajniejsze zostawię na koniec :D Zaczynamy od przeróbek. Są one mojego wykonania, wszystkie co do jednej.




Pomimo wszystko ja cię kocham   :*

Ty złamałeś moje serce... Dlaczego???













Jestem bardzo ciekawa która przeróbka podobała wam się najbardziej. Zapraszam do podzielenia się wrażeniami w komentarzach.

Teraz czas na drugą połowę notki.  Są to kolaże mojej roboty. Ale nie takie zwykłe... Pod każdym zamieszczam link, podczas oglądania zapraszam do posłuchania. :)














Historyjka obrazkowa zaczyna się na obrazku, 
na którym jest strzałka. :)





Na tym zakończę ten wpis. Mam nadzieję, że się podobało. :)

Do napisania,
Smerfetka290101





3 komentarze:

  1. I tend not to leave many comments, however i did some searching and wound up here "Przer�bki, kola�e i muza ^^".
    And I do have a couple of questions for you if it's allright. Could it be simply me or does it look like a few of the comments appear like left by brain dead people? :-P And, if you are posting on other sites, I would like to follow anything fresh you have to post. Could you make a list of the complete urls of all your community sites like your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?

    My web-site: private Cloud Computing

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To stwierdzenie, pytanie, czy zarzut, bo nie wiem.

      Smerfetka290101

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy