Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 6 maja 2013

Jak po premierze? ;) + fotki-przeróbki

Hej miśki :*

    Jak tam po premierze? Ja jeszcze nie oglądałam, szczerze, to się zagapiłam, i po prostu nie włączyłam tv. ;D Ale szykuję się na 20:10 , aby obejrzeć powtórkę :) A teraz postanowiłam napisać do was, moi drodzy. Po tak długiej przerwie trochę się stęskniłam xD 

   Więc chciałam wam powiedzieć, że znalazłam zaisty program do przeróbki fot. W związku z tym  chciałam was poprosić, żebyście podsunęli mi pomysł na jaki temat mam przerobić foty. Będą kolaże, i przeróbki , i wiele innych, a więc pytanie dla was dziś:

* Jak się podobała premiera?
** Na jaki temat mam przygotować foty (np. jakaś para Fabina itp, albo jakiś bohater, czy aktor, czy cokolwiek innego)

Żegnam,
Smerfetka290101

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy