Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 6 maja 2013

Sezon 3 Odcinek 1 PL


Dzień dobry :) Na baje.pl właśnie ukazał się nowy odcinek 3 sezonu, także nie musicie czekać do wieczornej powtórki. Szczerze to głosy Willow i K.T przypadły mi do gustu. Ale serce mi się kraja. kiedy pomyśle, jak to wszystko się spieprzy. Po polsku moja tragedia będzie jeszcze większa... 
I kiedy po raz pierwszy widziałam ten odcinek, wydawało się, że 3 sezon będzie fajny... A tu takie rozczarowanie. No nic, pierwsze odcinki będę oglądać. Potem... No nie wiem.
W następnej notce zrobię obrazki z cytaciorami dla użytkowników, którzy skomentowali następną notkę.
Odcinek nie obył się bez komentarzy typu:
"Głupia, śmierdząca Joy."
"Głupi, nudny Eddie."
"Dupek Clarke".
I wieeeele innych, których lepiej nie powtarzać. No nic.  Żegnam i zapraszam do oglądania. 

Sapphire.


2 komentarze:

  1. a mnie 3 sezon nie rozczarował tylko zaskoczył (pozytywnie) jeden błąd a mianowicie spiprzony Eddie (mój przyszły mąż <3)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosyć dobre głosy chociaż sama nie wiem. Mam wrażenie,że Eddie ma jakiś inny głos :/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy