Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 16 maja 2013

Sapphire marudzi + składanka, filmy: 1 sezon


Witam Sibuners ♥ Jak samopoczucie? Ja skaczę z radości, bo po raz pierwszy od bardzo bardzo baaardzo dawna dostałam 5 z matmy! Przeżyłam szok psychiczny :O Obecnie humor mi się z lekka popsuł, gdyż właśnie obejrzałam odcinek HoA. Amber... Co prawda definitywne pożegnanie będzie dopiero jutro, ale... ehh. Po polsku będzie jeszcze gorzej. Na dodatek zobaczyłam to i zrobiło mi się smutno:

szkoda, że to nigdy nie wróci...

Która scena ze składanek najbardziej zapadła wam w pamięć? Ja uwielbiam wszystkie epickie sceny z złą Trixie i wygłupy Jelfie ^ ^ I TAK POWINIEN WYGLĄDAĆ 3 SEZON!

W ramach dłuuugiej tęsknoty za Amber, pooglądajcie sobie to:


No... A z tych wszystkich wspólnie spędzonych chwil, powstało Walfie -,- Chciałam zwrócić uwagę, iż wszystkie pary powstałe w 3 sezonie, są tymi tymczasowymi. Kojarzycie wielką manie na Willome? Teraz już nikt o nim nie pamięta. Dam sobie rękę uciąć, że jeśli hajtnęliby Jerome'a np. z K.T, równie szybko zapomniano by o Jeroy. A przecież tu nie chodzi o popularność! Tylko o prawdziwość, przesłanie... Tymczasem ja w najmniejszym stopniu nie ogarniam nowych par. Nie mogę pojąć, jak Jerome mógł zakochać się w Joy (że o Willow już nie wspomnę). 

Pamiętne scenki z 1 sezonu ^ ^ Im więcej ich oglądam, tym bardziej chce mi się płakać...

Pytanie dla was:
Co sądzicie o planowanym filmie o HoA? Jak myślicie: co w nim będzie?

PS. Obiecane dedyki robię, spokojnie ^ ^

Goodbye Sibuners! W jednej z następnych notek, będziemy wspominać Amfie ;)






1 komentarz:

  1. Ja po obejrzeniu s sezonu skapitulowałam i nie oglądam odcinków po polsku. Kiedyś to pewnie piszczałabym z radości słysząc, że jest film, ale teraz... Nie wyobrażam sobie, że ten film mógłby mi się spodobać. No chyba, że odwrócili by tę sytuację na tę z 2 sezonu. Jakby jakoś to odkręcili...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy