Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 15 maja 2013

Nowy wygląd + ja tego nie ogarniam

Witajcie.

Jak się podoba nowy wygląd bloga? Dzięki Agacie mamy taki baner, a tło i wszystko co z nim związane to moja prawka. Moim zdaniem jest bardzo ładnie, a waszym?

A teraz druga część tego posta, czyli to czego kompletnie nie ogarniam. Tak się napracowałam nad moją poprzednią NOTKĄ dla was. A wy co? Komentarz jeden jakiś po angielsku a drugi z nie wiem, stwierdzeniem, pytaniem, albo zarzutem treści: lubisz jeroy. -,- Nawet nie doceniacie ile ja czasu poświęciłam na te przeróbki i kolaże. Miałam nadzieję, że to docenicie z uwagi na to, ze notki ode mnie nie pojawiają się zbyt często. Nie wiem czy jesteście tego świadomi, ale ja nie będę jeszcze długo pisałam na tym blogu, więc chciałabym żebyście chociaż spróbowali docenić moja pracę.


Żegnam,
Smerfetka290101

7 komentarzy:

  1. Proponuję ruszyć tyłki, bo Zuzia i ja jesteśmy rozczarowane waszym niegodziwym jakże zachowaniem, drodzy Sibuners. Baaardzo prosimy o komentarze, inaczej we trójkę zrobimy strajk i tyle nas zobaczycie ^ ^ Tak trudno jest skomentować? No proszę, przecież dla was piszemy posty.

    Nie przejmuj się, czytelnicy bardzo lubią Twoje posty i nawet jeśli nie skomentują, to przeczytają. A tych angielskich badziewi jest masa przy każdym poście. Głowa do góry, Sibuners na pewno docenili Twoje starania c;

    OdpowiedzUsuń
  2. no wiesz w ostatniej notce napisałaś że cię nie doceniamy itp. no ale czy mi też komentuje tłum ludzi nie.A ty teraz masz wonty że komentarzy nie masz no wiesz przemyśl to a nie wielce obrażona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wielce obrażona, tylko już nie za długo tu popiszę, a bardzo się nad ostatnią notką napracowałam, i chciałam, zeby ktoś to docenił. Było mi przykro, i tyle. A że twoich notek nie komentuje tłum ludzi, to juz inna sprawa, może powinnaś coś z tym zrobić. To tylko taka rada.

      Smerfetka290101

      Usuń
    2. po prostu masz wąty o nic i tyle.

      Usuń
    3. Mam do was trochę żal, i nic więcej. Chciałam zeby ten post uświadomił wam jak ja to odbieram, i żebyście może nad tym pomyśleli.

      Smerfetka290101

      Usuń
  3. Dla mn twoje posty są świetne i lubię je czytać *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło że ktoś tak uważa. :)

      Smerfetka290101

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy