Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 8 maja 2013

Mick w ostatnim odcinku! + gify + Do kogo z HoA jesteś najbardziej podobny?

Hehe <3

Elooo :3 Zapewne słyszeliście o pojawieniu się Mick'a w finale 3 sezonu. Na początku myślałam, że to tylko jakiś podobny statysta, ale dzisiaj krążyłam po tumblr i znalazłam to:

Yep, it was Mick.
(Awww, ten kreci ryjec ^ ^)

No dobra, pojawił się wierze... Ale po cholerę tam był? Czemu nic nie mówił? CZEMU NIE PODERWAŁ JOY?! Przynajmniej nie gadał z Marą... Ale to bez znaczenia, bo Jaffray jest szalenie zakochana w chłopaku  Niny -,- Dziwne... Ja już go dali, to coś mówić powinien. Mick debilu, byłeś moją jedyną nadzieją! Trudno. I tak zawsze będę...

forever.

No ^ ^. 

Tak dla przypomnienia: Jeruś z 1 sezonu:

ooooomg. he is perfect.
Raweryy xd Kochanyyy <3 !

Żeby nie było tak pusto, macie parę gifów (ni ma żadnych waldziowych par)

" Bo jesteś moją Wybraną"

"Nadal jesteście w mojej pamięci"


Niewątpliwie najgorętsza para w serialu ;)

"Będę Cię kochać jeszcze długo po odejściu"

"B - Spójrzcie na tę miłość.
A - To jest piękna miłość!
B - Znaleźliśmy miłość w beznadziejnym miejscu!!!"
WE FOUND LOVE IN A HOPELEEEES PLAAACEE! Wokal Burkely'a wymiata ^ ^

Fabian Susan Rutter! <3

Palfie ^ ^

Na sam koniec przygotowałam dla was zabawę: Jakiego bohatera najbardziej przypominasz?
a) Do kogo jesteś podobny pod względem charakteru?
b) Do kogo jesteś podobny z wyglądu?
c) Z kim chętnie być się zaprzyjaźnił, a kogo wolałbyś unikać?
d) Chciałbyś być w składzie Sibuny?
e) Do której z postaci, masz zbliżony styl ubioru?

Zademonstruję ^ ^:
a) Bodajże Mara zazwyczaj siedzę cicho i się nie udzielam ^ ^. Moja kuzynka twierdzi, iż jestem podobna do Ambs: zapewne chodziło jej o moją bogato zasobną inteligencję ^ ^
b) Ouu, musiałabym rozebrać ich na części ^ ^: Podobno w buzi mam coś z Amber, za to kolor oczu niestety jak Willow ^ ^. Co do włosów to są długości tej samej co Niny, ale mam bardziej kręcone ^ ^.
c) Boję się Willow... O_o. Podejrzewam, że łatwo zgadałabym się z Marą, Fabian'em i Patricią (wrodzone podejście do złośnic ^ ^). Noo i oczywiście z Jerusiem tyle, że tym starym C;
d) Szczerze? To nie xd Padłabym na pierwszym wyzwaniu a z tych ich mitów itp. jestem kompletnie zielona ^ ^.
e) Zdecydowanie do Patt. Mimo, że charakterek po Marusi, gust mam taki jak Trixie ^ ^ Zapewnia pozycję w mojej zacofanej szkole: przykre czasy, ludzie oceniają Cię tylko po wyglądzie...

Obrazki z cytaciorem dla użytkowników, którzy skomentowali poprzednią notkę ukażą się w weekend, tylko napiszcie z kim chcecie ^ ^ Sapphire opanowuję programy graficzne, mwahahahaha (nie wierzcie mi, nawet painta nie ogarniam xd)!
No... To pa C:
Sapphire.





4 komentarze:

  1. A) Do Patrici.
    b) z wyglądu to do Niny, ale włosy mam takie same jak Pat z 3 sezonu.
    c) z Pat, Eddiem, Niną, Fabianem, Alfiem, Amber i Jaromem bym się zaprzyjaźniła, a unikałabym Willow.
    d) O taak, kręcą mnie zagadki a przede wszystkim mam fioła na punkcie Egiptu.
    e) Najczęściej taki jak ma Patricia, Amber, i od czasu do czasu taki jak Nina.

    OdpowiedzUsuń
  2. a) Trochę do Mary, czasami wygłupiam się jak Alfie, ale zazwyczaj zakładam taką kryjącą mnie maskę jak Jerome^^
    b) Z wyglądu? Chyba niestety do Niny...
    c) Myślę, że porozumiałabym się z Fabianem i Marą. Lubiłabym Jerome'a, ale nie wiem czy moglibyśmy się zaprzyjaźnić. Czasem znalazłbym wspólny język z Alfie'm. Może dogadałabym się z Joy. Nie przepadałabym za Mick'iem. Co do Patrici to nie mam pojęcia. Lubiłabym Amber.
    d) Na pewno nie chciałabym, żeby mieli przede mną tajemnice, ale wolałabym nie robić tych wszystkich zadań. Czyli w sumie to n ie.
    e)Chyba trochę jak Joy.

    OdpowiedzUsuń
  3. a)Umysłowo raczej Mara, kujon ze mnie cholerny. Czasami trochę Patt czy Willow ^ ^
    b)Oczy Mary, ciemnobrązowe, skóra blada jak u Jerusia i włosy trochę jak Nina, trochę jak Willow.
    c)Pfhh. No z Jerusiem, a co! Próbowałabym zeswatać jego i Marę. Pewnie nie wkręcałabym się w sprawy Niny, ale Fabian to co innego, hyhy ^ ^ Poza tym, raczej z KT, Alfiem i Eddiem (tym starym <3). No i Mickiem, rzecz jasna! Jest zajebisty jak zgrywa głupka xd
    Unikałabym pewnie Niny, Willow i Joy.
    d)Zależy, gdyby to była stara Sibuna (1s i 2s) to być może.
    e)Patricii! Uwielbiam bransoletki z ćwiekami i od czasu do czasu ciężkie buciory. Czasami jak Willow, okazjonalnie lubię się stroić jak Ambs. I muszę przyznać, że nieco jak nowa Joy.

    Świetna notka. Palfie i Fabees <333

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy