Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 24 maja 2013

Tak jestem jeszcze na blogu :* / maariola

Witajcie ;3
<dmucham w ekranik>
Zakurzone moje karty w historii bloga -.-


Pamiętam mój zapał parę miesięcy temu.Teraz mi przeszło, ale nie lubię pożegnań więc nie odchodzę.
Czatujcie na notki odemnie ;)


< 33 Amber < 33

Musicie mi powiedzieć, co mam tu zrobić, żeby blog był wydajniejszy i żebym sie udzieliła.
Proponuje na dziś zagadkę.Uwaga!Może być trudna.Ale dobra < 3

JAKA TO POSTAĆ:
-jest bardzo pomocna, uczynna i miła
-niedawno (jeśli ktoś jest na bieżąco z odcinakami w TV) była na randce
-występuje od pierwszego sezonu w HoA (poznaliśmy ją już w pierwszych odcinkach)

Bardzo obiektywnie prawda.? : 3
Dla osoby która jako pierwsza odgadnie przewiduję zdjęcie z ulubioną postacią i dedykacją. Takie nic ale sami wiecie że to tylko zabawa xD

Mariolaa

SIBUNA < 3

PS
Moja podstrona, została odświeżona :P





2 komentarze:

  1. Wydaje mi się ,że Nina, ale pewnie źle. ;D
    Napisz u mnie coś na blogu w wolnych chwilach ;D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy