Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Artykuł o 4 sezonie + HOA20 + gify


Hej kochani <3 Pojawił się artykuł dotyczący 4 sezonu HOA. Specjalnie dla was go przetłumaczyłam :)

Tłumaczenie: House of Anubis sezon 4. Ogłoszenie nadejdzie wkrótce. Właśnie zakończono filmowanie 3 sezonu. Obecnie go rozpoczęto, więc jest dużo czasu by martwić się o jeden z naszych ulubionych seriali. Mamy wrażenie, że komunikat nadejdzie szybko. 3 sezon został ogłoszony w kwietniu 2012 r. kiedy 2 sezon był jeszcze w transmisji. Oznacza to, że jeśli 4 sezon się nie odbędzie, zostanie ogłoszone to w ciągu najbliższych kilku miesięcy. House of Anubis jest bardzo popularny, więc nie mamy powodu sądzić, że 4 sezonu nie będzie. Jednak tak samo myśleliśmy o "Victorious" który został odwołany. Czy masz nadzieję, że będzie 4 sezon HoA?

Ten artykuł mnie trochę zmartwił. W sumie na początku chciałam żeby było dużo sezonów, no ale obsada... Eugene Simon chyba na pewno nie pojawi się w 4 sezonie... Szczerze mówiąc to nawet lepiej (dla mnie). Bardzo go lubię, jest moją ulubioną postacią, ale... oglądanie go bez Mary nie będzie już takie same. W podobnej sytuacji jest Amber, ale jej losy wciąż są nam nieznane... Prawdopodobnie zniknie w środku 3 serii i najwyraźniej nie ma specjalnej ochoty na czwartą... Bo tak prawdę mówiąc, atmosfera jest już całkiem inna - nie ma Niny, wszystko kręci się w około Eddie'go i K.T... Oo ile ja bym dała żeby ten jego zadziorny charakterek wrócił... Jak dla mnie, nie musieli dokładać nowych aktorek, stara obsada z pewnością by sobie poradziła... Chciałabym nadal Nathalię, Tasie, Eugene'a i Anę... Rozumiem, że być może im się nudzi, są już zmęczeni, ale serial bez nich straci sens... Już odejście Niny to był bolesny cios. Ja bym chciała na zakończenie film pełnometrażowy... Ścieżka siedmiu grzechów jak w innych wersjach... Film jest świetny oglądałam go po niemiecku i co nieco zrozumiałam... Tutaj macie zwiastun niemieckiej wersji filmu i holenderski teledysk promujący:



Matko jak ja bym chciała coś takiego w naszej wersji *_* Tak na zakończenie by się nadawało. No, ale zobaczymy jaka decyzja będzie podjęta, w każdym razie ja marzę o filmie...

HOA20: ulubiony strój


Moim ulubionym strojem z HoA jest mundurek Willow<3 Jest strasznie słodki, bardzo podoba mi się sweterek z falbaniastymi rękawami i te cudne jaskrawe rajstopy *_* Chyba kupię sobie podobne xd Bardzo lubię też stroje Patricii, szczególnie jej butki <3


geekypeach:

My Jara drawing :)
Piękne <3 Ktoś ma talent ;)




Życzę miłej nocy ;)

Aga <3


6 komentarzy:

  1. ja chce 3 sezon z aną nathalią tasie i eugenem i film z całą obsdą nawet z mickiem Super notka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie lubiłam niny mary jeroma amber micka ale uważam że ten sezon i następny będzie nudny i bezsnu rysnek ślczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez wachania zamienilabym 3 i 4 sezon na kilka odcinkow z stara obsada

    A rysunek świetny

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy