Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 26 stycznia 2013

Napisy PL + Quiz + HOA20 ulubiona para + piosenki dla par



Cześć kochani <3 W świecie HOA dzisiaj panuję kompletna cisza. W poniedziałek kończy się moja dwutygodniowa laba i muszę wracać do school ;c Mama nie pochwyciła moich planów, przeprowadzki do województwa, które teraz będzie miało ferie. Szkoda... c: Właśnie obejrzałam najnowsze odcinki z napisami pl. Przynajmniej to trochę poprawiło mi nastrój... Szczególnie gotujący Jerome, padłam xd Tutaj macie link do odcinków z napisami: >_<

Na nick.com już dość dawno pojawił się test: który chłopak z anubisa pasuję do ciebie? Mi wyszedł (o bajla bajla bee!) Jerome! Wcale nie zaznaczałam odpowiednich odpowiedzi... Żartuję, tak czy siak zachęcam do zrobienia testu :) Aby do niego przejść, proszę kliknąć TU.

Aż mi się słabo robi na myśl o powrocie do szkoły... Gdyby byli lepsi ludzie z pewnością chodzenie tam byłoby bardziej znośne. Dzisiaj polały się łzy, gdyż wyjechała moja kochana, zakręcona kuzynka. Widzimy się tylko 2 razy w roku na ferie i wakacje. Mieszkamy 400 km od siebie więc... Jesteśmy takie bratnie dusze xd Z nikim nie dogaduję się tak jak z nią i zawsze kiedy musimy się żegnać mam depresję przez cały dzień, ryczę i się robię taki emos xd wszystko gdzieś, bez emocji... Jakoś będę musiała to przetrawić, póki co ciągle mam łzy w oczach i jem chyba 10 banana xd Pomagają uleczyć smutki ^ ^

Zapraszam was na mojego bloga, jest już 7 część opowiadania... W końcu zechciało mi się coś napisać...

Teraz przejdźmy do HOA20 - jestem trochę opóźniona w tematach, czyli teraz będzie... ulubiona para.

Nooo i teraz was zanudzę xd Nałogowo ględzę o Marome, jak jakaś uzależniona. Truudno będziecie musieli to przeżyć :)


No więc tak: przygotujmy się na długi, długi, dłuuugi referat ;) To, że jestem uzależniona wszyscy wiemy xd Moją ulubioną parą byli już od początku. Pamiętam jak w telewizji nie leciało nic ciekawego i latałam między kanałami usiłując znaleźć coś co choć trochę mnie zainteresuję. W końcu doszło do nickelodeon. Akurat szedł moment kiedy Jerome rozmawia z Marą (to było chyba podczas wyborów). Po ich wyglądach, łatwo było odgadnąć charakter i osobowość. Patrzył na nią takim wzrokiem, że od razu uznałam ich jako parę. Wtedy jeszcze nie zafascynowałam się serialem. Potem, podczas wizyty na stronie youtube znalazłam filmik Jerome & Mara kiss season finale. Marę poznałam szybko, z Jerome'm miałam większy problem bo zmienił fryzurkę. Filmik był po angielsku. Trochę czasu później weszłam na baje.pl i natrafiłam na ostatni odc. 1 sezonu (była wtedy premiera). Zdziwiłam się kiedy nie znalazłam scenki Jary, a Mara była z jakimś innym chłopakiem. Dopiero później, kiedy wciągnęłam się w Marome, skapowałam, że chodziło o finał 2 sezonu, który nie miał jeszcze u nas premiery. I tak powoli wciągałam się w serial... ;) Czyli rzecz biorąc to własnie przez Jarę zaczęłam oglądać serial. Najbardziej przyciągnęły mnie ich charaktery. Idealnie dobrani <3 Na dalszą część wykładu proszę uruchomić sobie tą o to piosenkę i się wczuć :)


Strasznie żal było mi Jerome'a kiedy Mara odrzucała go przez Micka. Normalnie płakać mi się chciało xd Jeszcze wcześniej kiedy oglądałam finał 1 sezonu, o mało zawału nie dostałam, kiedy zobaczyłam, że nie są razem. Fakt, lubiłam inne znane serialowe pary, dajmy na to Sam i Freddie'go z iCarly. Lubiłam je, ale tylko Marome wyjątkowo mnie powaliło xd Podziękowania należą się przede wszystkim reżyserom i scenarzystom, jak również Eugene'owi i Tasie! W końcu to dzięki nim odczuwamy takie emocję przy tej parze (jak i przy innych :). Dlatego tak bardzo się boję o ten 4 sezon. Nie chciałabym żeby rozbijali Jarę. Myślę jednak, że skoro i tak Eugene nie planuję grać, tak jak większość aktorów, że sezonu nie będzie. Gdyby zachowała się obsada z 2 sezonu, serii mogłoby być nawet z 50! Moda na sukces miałaby konkurencję ;)

Na zakończenie zrobiłam listę piosenek, które pasują do naszych par:
Jara - Crazy Not To, Accidentally in love, Holly i'm the one
Peddie - One Thing, We found love, Moja lady, Schön Lieb Sanft
Amfie - What makes you beautiful, Just Wanna Be With You
Fabina - Just a Dream, My hero is you, Haunted

Tłumaczenia możecie sami sprawdzić ;) Zadanie dla was: poszukajcie innych piosenek pasujących do naszych par. Mogą być polskie, angielskie, ruskie xd Jak sobie zamarzycie ;)

Ok. To ja się z wami żegnam i liczę na komentarze z propozycjami piosenek. Do usłyszenia <3


Aga <3

6 komentarzy:

  1. Super nota ja też kocham jare

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi do Jary pasuje piosenka "Fu*kin Perfect" autorstwa Travisa Garlanda i "Perfect" zespołu Hedley. Szczególnie pasuje tekst, np. w tej drugiej: "Nie jestem idealny, ale ciągle próbuję" :3 A pierwsza eż pasuje. 100 % Jara c:
    Super notka c: Szczerze, to też jestem uzależniona od Marome <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super! uwielbiam twoje notki <3

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem od nich uzależniona. Kocham ich! Czuć magię... ^^

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy