Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 13 stycznia 2013

Sonda + Polska premiera 3 sezonu + Karty wskazówki + gify


Hej :) Z ostatniej notki można wywnioskować, że będziecie tęsknić za Tasie. Właśnie dopytuję się aktorów na Twitterze, czy graliby w 4 sezonie (jeśli w ogóle powstanie). O odpowiedziach będę informować was na bieżąco. Przypominam o udziale w konkursie, właśnie dostałam genialne opowiadanie od MClarke. Dajcie się ponieść wyobraźni i coś napiszcie. Bardzo na was liczę:). Na bravo.pl jest wielka sonda serialowa. Tajemnice Domu Anubisa mają drugie miejsce, na pierwszym jest Rodzinka.pl Może uda nam się jeszcze zdobyć pozycję number 1 ;) Zagłosujcie: http://www.bravo.pl/sondy/

Dowiedziałam się kiedy będzie polska premiera 3 sezonu! Na facebooku pojawiło się to;


odc z napisami znajdziecie tu: http://baje.pl/category-4191-1-1.html

Kwiecień! Czyli tak jak się spodziewaliśmy - zaraz po zakończeniu Angielskiej wersji ;) Będziemy czekać <3 Na nick.com pojawiły się kolejne karty - wskazówki.

UKRYTA WIADOMOŚĆ
Sibuna potrzebuje pomocy!
Zdążysz się dowiedzieć co oznaczają te hieroglify, 
zanim wpadną w łapy Victora?

WIZJA EDDIE'GO
Eddie miał wizję, kiedy przeszukiwał
gabinet Victora.

TAJEMNICZA ROZMOWA
Z kim konwersuję Eddie?
Wygląda to na poważną rozmowę.

KOPERTA
Wyciągnęłam to z plecaka Fabian'a.
Chciałabym wiedzieć co oznaczają te symbole. Pewnie coś ważnego, prawda?

BEKSA WILLOW
Uważaj Mara! Masz konkurentkę.
Willow nie traci czasu, próbując zwrócić a siebie uwagę Jerome'a (nosz kurde no! :D).

W tym sezonie Mara i Jerome raczej powinni pozostać razem, ale martwi mnie czwarty... Między innymi, ze względu na holenderską wersję. Ich Mara zrezygnowała i zastąpiła ją Noa, która z charakteru jest bardzo podobna do Willow... Miała bardzo podobny styl, poczucie humoru, też taka krejzolka ;P Mam nadzieję, że nie będzie ona z Jerome'm. Inaczej moje załamanie nerwowe, gwarantowane ^ ^. Peddie też będzie razem, ale trochę mi przykro, że w tym sezonie mają mało wspólnych scenek. Eddie'go lubię, ale teraz tak dziwnie spoważniał i chyba już nie jest tą samą osobą z 2 sezonu... Jego włosy mnie przerażają xd Są teraz brązowe i ulizane. Upodabnia się do tatusia xd Uwielbiałam jego postać i chciałabym żeby jego pozytywnie porąbany charakterek wrócił xD 














Aga <3













7 komentarzy:

  1. hahahah, Willow mnie rozwala. xd

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne opowiadanie? Ohohoho, dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem,czy oglądałaś tą wersję,ale Noa wcale nie jest podobna do Willow. Nie była taka zakręcona,Noa była taka dostojna, elegancka i dziewczęca,ale nie zwariowana . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, ale miała ogromne poczucie humoru ;)
      Można dostrzec podobne cechy ;p

      Usuń
  4. Mi się Eddie w tej fryzurze nawet podoba,ale to prawda,że spoważniał. Eddie wracaj!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy