Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 27 stycznia 2013

HOA20


Hej <3 Dzisiaj postanowiłam nadrobić zaległe wyzwania z HOA20. Mam do wykonania 2. Więc tak:

Ulubiony odcinek:

Mój ulubiony odcinek to House of Status/House of Laments (Dom Statusu/Dom lamentów). Podobała mi się reklama z udziałem Amber i Pana Sweeta no i był pierwszy kiss Jary. Fajna była też akcja Peddie (mojej drugiej ulubionej pary) i "Za dużo mówisz" Eddie'go xd. 

Ulubiony pocałunek:


Z tym problemu nie ma :) Mój ulubiony pocałunek to ten Marome w finale drugiego sezonu. W zasadzie był 'pierwszy' taki na poważnie. Wtedy na serio do tego podszedł chyba tylko Jerome xd W sumie Mick w tle, trochę psuł widok, ale jego mina była bezcenna!

Ok na dzisiaj to wszystko. Jutro będzie dłuższa notka ;) Teraz idę szykować się do szkoły. Matko jak ja nie chcę tam iść. Wyobraźcie sobie, że nie lubią mnie tylko dlatego, że nie palę i nie piję. Sorry, ale to nienormalne. Co ja mam zacząć się truć, żeby mnie lubili? Nie, dziękuję. Jak chcą się niszczyć, trudno, ich problem. Nikt nie interweniuję w tej sprawie. Ogólnie z roku na rok ludzie są coraz gorsi... Przynajmniej u mnie. Życzę wam, abyście nie mieli tego typu problemów i spotykali tylko fajnych, mądrych ludzi...

Aga <3



3 komentarze:

  1. Super nota.Ja mam podobnie.Chociaż akurat ja mam pare normalnych kolezanek i kolegow i trzymamy sie razem podajże w 7? A reszta? Pali pije jara itd..

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję takich znajomych i powrotu do szkoły.
    Super notka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zaczynam ferie. *.* Współczuje Ci...

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy