Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 2 stycznia 2013

Pierwszy post w nowym roku :D+gify+wyniki głosowania :)

Hej!!!
Uwaga uwaga bo jest... NOWY ROK! :D

Sama robiłam ten gif. :D


Z okazji nowego roku życzę wam samych uśmiechów, radości, zdrowia, kochającej rodziny i nie tylko, oraz żeby w tym roku popełniać mniej błędów, a jeśli już, to wyciągać z nich wnioski. Po prostu Szczęśliwego nowego roku!!!


A teraz przejdziemy już do notki.

Wstawiłam wam ankietę co do virtual pet, będzie ona czynna do jutra do godz.19:15. :)




       


        


        





       

       

       



       

       

       

      




Okey na razie tyle gifów. :) A teraz wreszcie wyniki głosowania. :):):)

1.Nina b)  


2.Amber a) 



3.Particia a)


4.Mara c) 


5.Joy b) 

6.Poppy a)



7.Piper c) 


8.KT a)  



9.Willow b) 



Tak właśnie zdecydowała większość waszych głosów. Zgadzacie się z tym? A może głosowaliście zupełnie inaczej? Piszcie w komentarzach, bo zawsze bardzo mile widziane są wasze opinie.

Podobało wam się głosowanie? Macie pomysł na jeszcze jakieś? Piszcie! :)



Uwaga bo nadchodzi KONKURS! I to nie byle jaki, bo jeszcze nigdzie nie widziałam, żeby ktoś wymyślił coś takiego. xd  Więc najpierw: kojarzycie np."Kota w butach"? Z tej bajki którą wszyscy znają  została zrobiona "przeróbka" czyli "Kot w butach- prawdziwa historia". Albo taki "Kopciuszek", też było "Kopciuszek-prawdziwa historia" albo "Kopciuszek-roztańczona historia". A mówię wam o tym, bo chciałabym, żebyście z normalnego TDA zrobili właśnie jakąś taką przeróbkę. Może być oparte na dowolnym sezonie, byle polskim. Mają być zachowane jakieś najważniejsze części, no wiecie... Albo możecie zmienić zakończenie, lub coś "dobudować". Podoba Ci się ten pomysł? Weź udział!

To jakie będą nagrody lub nagroda powiem wam, jak już ustalę zwycięzcę lub zwycięzców. To będzie zależało od tego,czy spodoba mi się jedna praca, czy więcej, jak też od tego ile osób się zgłosi. 

To nie musi być jakieś nie wiadomo jak długie. Ważne, żeby było przerobione przez was. :)

Prace wysyłajcie na mojego maila, który widnieje w kontaktach po lewej stronie. 




Zachęcam do brania udziału, i niestety żegnam się, bo zaraz muszę zabierać się za lekcje, i za ćwiczenie na pianinie...


Komentujcie i ZAZNACZAJCIE REAKCJE :):):)

Smerfetka290101

2 komentarze:

  1. Ja jedynie nie głosowałam na tą sukienkę Mary i chyba Pat i Niny,ale nie jestem pewna xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka :) Ja chcę, ale nie mogę brać udziału w konkursie, bo sama wiesz co robi szkła :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy