Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 24 stycznia 2013

Liebster Award + HOA20 day 2 + promo + gify



Hej <3 Przepraszam że wczoraj nie było notki, ale ten złom (mój kochany komputerek<3)postanowił zwagarować. Już niedługo kończą się ferie ;( Dla niektórych to początek u mnie niestety jest inaczej. Nienawidzę mojej szkoły. Głównie chodzi tu o ludzi. Klną, piją, palą… ehh cudna klasa, nie ma co. Do tego są poryci (łagodnie mówiąc) i ich obecność naprawdę mocno działa mi na psychikę xd Przeniosłam się do nich w drugim półroczu 5 klasy. Niestety do gimnazjum przeszliśmy w tym samym składzie. Wyobraźcie sobie, że Dyrka zawsze mieszała ludzi z klas, a teraz niespodziewanie zostawiła. W moim mieście (właściwie gminie) jest jedno Gim, a nikomu nie chcę się dojeżdżać 20 km do miasta. W tej mojej znienawidzonej wiosce mieszkać nienawidzę. Słowem, nie mogę się doczekać kiedy będę dorosła wtedy wreszcie stąd wyfrunę. No ale nie będę już was zanudzać moimi problemami osobistymi.
Chodzą plotki, że sezon 3 jest tym ostatnim. Eugene najprawdopodobniej odchodzi. Strasznie mi smutno z tego powodu. Pociesza mnie to, że jeśli 4 sezon będzie, to pewnie Jara nadal zostanie razem <3 W końcu zrobiliby pewnie tak, że gdzieś wyjadą, czy coś… Ana podobno też już nie będzie grała…
Inna sprawa to nominacje bloga do Liebster Award. Matko Boska ile tego jest xd Pytanka i nominacje dam w innej notce, na razie odpowiem tylko na te z bloga secret-houseofanubis-wikkki.blogspot.com.

1.Jak masz na imię ?
Agata ;)

2.Ile masz blogów ?
Obecnie 2.

3.Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem ?
Zawsze lubiłam pisać. Zaglądałam na blogi o TDA, uczyłam się… W końcu trafiłam na nabór na redaktorkę i wygrałam! Mój drugi blog jest ze scenariuszami. Uwielbiam pisać <3

4.Jakie są twoje ulubione filmy ?
Bardzo lubię Listy do M. i jestem wielką fanką Shreka xd

5.-II- książki ?
Aktualnie moją ukochaną książką są „Dwa serca do płaczu”. Często wracam też do „Zośki” i „Północy”. Nie wymieniłabym wszystkich moich ulubionych ;)

6.Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Jak mam akurat natchnienie to piszę cytaty albo wiersze… Tak to nałogowo słucham muzyki i podżeram z lodówki xd

7.Ile masz lat ?
4 lipca skończę 14 ;)

8.Jaka jest twoja ulubiona postać ?
Jerome <3

9.Jaki jest twój ulubiony kolor?
Czerwony.

10.Jaki jest twój ulubiony przedmiot ( szkolny )
Język Polski.

11.Jaka jest twoja ulubiona pora roku ?
Lato, wakacje <3

Ok. zrobione. Teraz pytania z blogu house-of-anubis-by-lola. Dwa pierwsze ominęłam, odpowiedzi już udzieliłam powyżej ;)


3.Czym się interesujesz?
Zawodami związanymi z tertrem, trochę rysunkiem, muzyką…

4.Dlaczego lubisz HoA?
Jest w nim wszystkiego po trochu przygody, wątków miłosnych, tajemnicy… Każdy znajdzie coś dla siebie! Najbardziej lubię te full romantic xd

5.Ulubiona postać?
Jerome <3

6.Ulubiona para?
Marome <3

7.3 sezon co o nim sądzisz?
Chyba nie jest taki zły jak myślano… Chociaż bez Niny to i tak nie to samo. Czas pokaże, na razie były tylko 3 odcinki ;)

8.Dlaczego blogujesz?
Lubię to robić, lubię pisać. Opisuję to co lubię, sprawia mi to radość.

9.Chcesz film z TdA?
Bardzo <3 Ścieżka siedmiu grzechów jak w holenderskiej i niemieckiej wersji! Błagam aktorów na Twitterze xd Może się uda J

10. Masz BFF?
Tak <3

11.Rodzina HoA co o niej sądzisz?
Zajebista, kochana, najlepsza xd

Matko Boska Częstochowska ile tego jest! No i jeszcze zostało mi HOA20 – zadanie 2, czyli ulubiony czarny charakter.

Hmmmm... Myślałam nad tym długo i po odrzuceniu Jerome (który po moich głębokich przemyśleniach jednak nie okazał się czarnym charakterem xd) jest Rufus Zeno. Bo jakby się tak przyjrzeć, to całkiem sprytny z niego facio. Dajmy na to pomysł z nekrologiem - całkiem przemyślany. Ogółem tajemniczy z niego człowiek, nie wiadomo co mu przyjdzie do głowy. Za wszelką cenę pragnie władzy, jest bezpośredni i ma fajne oczy ;) Ciekawa z niego postać, śmiało mogę stwierdzić, że przykuła moją uwagę. Jeszcze te udawanie dobrego... Fajnie :)

Pojawiło się promo dwóch najbliższych odcinków HOA, które będziemy mogli obejrzeć już w piątek :) Nie mogę się doczekać:


Mam nadzieję, że będą w końcu jakieś scenki z Peddie. Przez wspólne poszukiwania Sweeta i K.T jest ich coraz mniej... Ale sądząc po promo można spodziewać się ich wspólnych momentów. Fani Peddie bądźcie w gotowości ;) Dzisiaj gify przede wszystkim dla fanów Patrici ;*





(zauważcie, że na tym gifie Peddie i Jara na siebie zerkają... Alfie pacza na Willow...)

Na dzisiaj to tyle ;) Cieszę się, że wróciłam i znowu mogę dla was pisać. Na koniec pytanie do was: Chcielibyście 4 sezon? Macie na niego jakiś pomysł? Myślicie, że mógłby się udać bez Tasie, Any i Eugen'a? Piszcie :)












8 komentarzy:

  1. Tylko nie Eugene D:
    Jak nie ma jego i Tasie to nie ma Jerome'a i Mary czyli nie ma mojej Jary!
    Przepraaszam, ale jestem w tymczasowym szoku :c
    A co do notki... Świetna jest ;) Czekam na HOA Story c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak samo ze szkołą. ._. A notka świetna, tylko...Eugeneeee! D: ~ Ninja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo w sql . Ostatnio są jakieś afery z marihuaną. -.- Chodzę tam tylko dlatego że do innych mam za daleko . A chłopców w klasie to po prostu świetnych -.- Mają nową zabawe: opluwają klamki . :|

    Świetna notka . :D a co do 4 sezonu to nie sądze ( chociaż bardzo bym chciała ) . Gdy odejdzie tyle gwiazd ? :<

    OdpowiedzUsuń
  4. super notka. uwielbiam jak piszesz <3 oby tylko nie odchodził Eugene, bo się poryczę, bo nie będzie Jary :<

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka. Kocham ten gif co Peddie na siebie patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nikki Montgomery is a fitness and beauty expert with about 7 years experience
    in cellulite treatments. Water, suction, laser, massage
    and now there is the electric muscle inspiration.
    There may be a new and innovative cellulite treatment available now:
    cryotherapy.

    Feel free to visit my web-site - Cellulite removal

    OdpowiedzUsuń
  7. You do not need to clear tinnitus if you never get it.
    It is very important to figure out and understand more about
    the type of tinnitus you are currently suffering from.
    The key for finding an powerful remedy to the issue
    is to try out and find the principal triggers of the condition.


    Take a look at my web-site :: cure for tinnitus

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy