Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 12 stycznia 2013

Nowe odcinki + Brak Tasie + 4 sezon + pary

w-jenks:

Next time on House of Anubis

odcinek 3, 4 - http://www.nowvideo.eu/video/cbsda0n4clhfm

Hej... Ja tak sobie trochę smutam bo dowiedziałam się, że Tasie (Mara) nie będzie brała udziału w 4 sezonie. Nie powinien on jednak być, ze względu na brak wielu aktorów. Podobno Ana (Amber) też by już nie grała... Poza tym liceum trwa 3 lata. Chyba, że technikum, ale oni akurat mają zwykłe. Wizja braku Mary  strasznie mnie smuci. Teraz wiem co czuli wani Niny. W holenderskiej wersji Mara odeszła w drugim sezonie i dla Jeroena (holenderski odpowiednik Jerome'a) dali nową dziewczynę o imieniu Noa. O dziwo Willow jest do niej dość podobna... Chodzą plotki, że jeśli powstałby 4 sezon Jerome będzie właśnie z nią. Szczerze w to wątpię. Wiem, że Willow jest w nim zakochana od 3 lat, ale myślę, że nie jest w jego typie. Trochę przypomina Amber, a na nią Clarke przecież nie leci. Czytałam, że Willow będzie próbowała rozdzielić Marome (więc już jej nie lubię xd). Może nawet dojść do buziaka (oby nie! oby nie! xd), ale raczej nie będzie on z woli Jerome'a... Uwielbiam Jarę i załamałabym się gdyby ją rozdzielili. Nie powinni tego robić. W końcu łączyli ich całe 2 sezony (w pierwszym znacznie mniej), więc głupio byłoby z nimi skończyć. Podejrzewam, że 4 sezonu nie będzie. Na twitterze (na oficjalnym koncie TDA) zasugerowałam nakręcenie filmu pełnometrażowego. Ze wszystkimi aktorami. Tak na zakończenie. Bo bez sensu jest robić 4 sezon bez tylu ukochanym aktorów. Spójrzcie sami: Brak Any - brak Amfie, brak Tasie - brak Jary, brak Nat - brak Fabiny. Wychodzi na to, że zostałoby tylko Peddie. A Willow znielubiłam xd Sorry dla jej fanów, ale niec na to nie poradzę. Jak zostawi Marome pogadamy inaczej ;) Moim zdaniem zbędne jest robienie następnej serii i tworzenie nowych, głupich par. Wolę żyć ze świadomością, że po zakończeniu 3 sezonu moja Jara (i inne pary) są już na zawsze razem. <3

12 komentarzy:

  1. Ehh. To torchę dziwne, że jak już od razu czytałaś coś tam że Willow ma rozdzielić Mare i Jeroma od razu jej nie lubisz ;d. po to właśnie są takie sceny włączone w sezon, żeby coś się działo ;d.
    ~ sorry, ale nie lubię twojej wypowiedzi. jest dla mnie dziwna. od razu jak już niektórych osób (oczywiście jak będzie sezon 4) nie będzie w następnym sezonie to czemu miałby nie powstać? aktorzy nie lubią siedzieć kilka lat w tym samym serialu.
    może ja już, nic nie będę pisać? boję się, że zajdę za daleko i będzie źle.
    twoja wypowiedź mnie irytuje.

    Pozdrawiam (i nie bierz tego do siebie, ja sie tylko wypowiedziałam co sądze na ten temat!!!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko rozumiem :) Fajnie, że wyraziłaś swoją opinię. Chodziło mi o to, że z brakiem aktorów może spaść im widownia. A co do Willow - to nie jest tak, że od razu jej nienawidzę (aktorkę, która ją gra bardzo lubię). Jest podobnie w przypadku Micka, trochę irytuję, że przeszkadza parze, ale w końcu wyzwala to jakieś emocje ;)

      Dziękuję za tą wypowiedź :)

      Usuń
  2. masz świętą racje niech zostawią miją ukochaną Jere w spokoju. A czytałam że w naszej wersji odpowiednikiem tej Noa jest K.T

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie nie musisz się niczego bać, Willow jakoś nie specjalnie interweniowała w sprawy Jary.. dowiedzieliśmy się tylko, że była zauroczona w Jeromie 3 lata temu.
    Jeśli chodzi o ten 4 sezon.. na razie nic pewnego. Ale tam jest trochę innym system jeśli chodzi o klasy. U nich nie istnieje coś takiego jak podstawówka czy gimnazjum. Klasy lecą u nich po kolei, a gdy filmowali pierwszy sezon mieli po 15 lat jak to Alex Sawyer powiedział. Więc 4 sezon mógłby jeszcze powstać, lecz nie jest to pewne.
    Notka mi się bardzo podoba, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkowicie się z tobą zgadzam. Kocham Jarę i mam nadzieję,że Willow zostawi ich w spokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka <3 Zgadzam się z wypowiedzią "anamator". Ja to bym chciała by był 4 sezon. I okropnie smucę się z tego iż Mara nie będzie już grałam w House of Anubis !!!
    Serdecznie pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam Jarę . W tych nowych odcinkach byli taacy uroczy . xd *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. LUBIĘ JARĘ. JA TAM NIC NIE MÓWIĘ. SUPER NOTKAA

    OdpowiedzUsuń
  8. moja ulubioną parą jest Jara <3

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jara ma być zawsze. Inaczej MClarke napadnie na scenarzystów z piłą łańcuchową i zobaczą co to wściekłość. Hehe.
    A co do czwartego sezonu: jest on możliwy.
    Pierwszy sezon zaczął sięw pierwszym semestrze na pierwszym roku. Drugi sezon był poświęcony wydarzeniom z drugiego semestru pierwszego roku, a trzeci wydarzeniom z pierwszego semestru drugiego roku. Jeżeli tak, każdy rok szkolnyw HOA jest podzielony na dwa semestry i każdemu znich jest przypisany sezon WIĘC czwarty sezon jest możliwy...


    Lubię placki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fabina i Amfi bedzie . Bo Amber i Nina wracaja . A głupia Mara ktora pocalowa Fabiana i KT. odchodzą .

    OdpowiedzUsuń
  11. ale willow w 3 nie chciała ich rozdzielać! jerome zakochał się w obu i obie stracił! jerome pod koniec 3 był z joy! alfie był z willow

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy