Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 15 stycznia 2013

Ogólnie od Marioli :D

Hejka.
Dziękować Zuzi za motywację do tego abym odkurzyła swoją historie na blogu.Juz zapomniałam jakie to ciekawe , pisać bloga.I jak bardzo zakochana jestem w TDA.

Moją nieobecność nie można wytłumaczyć.Wiem ze zaniedbałam bloga :/ Nie ma odcinków w TV więc bark motywacji i chęci z mojej strony...

Jak bardzo zmieniłam się przez te 5 miesięcy w gimnazjum ? Chyba za bardzo... Mimo wszystko szał gimnazjum dał sie we znaki słabsze oceny , średnia nie weszła do 4.50 ;/ A większość lepszych ocen to zasługa ściąg które zaczęłam tworzyć od początku gimnazjum.Są i plusy...I wszyscy twierdzą że jedyne co nie podległo mojej zmianie to charakterek i wygląd.Niby to wszystko a jednak nie pasuje mi moje podejście do nauki....Przepraszam ale musiałam Wam przedstawić jak wygląda moje życie a teraz przechodzę do notki:

Jak zdjęcia się powtórzą to przepraszam :
Jakie zacne minki :D Czyli Amber będze w 3 sezonie , chodź na zdjęciach promocyjnych był jej brak xD

Taką Patricię lubię :D Agresywną , szczerą do bólu i przy tym baardzo ciekawą postacią :) Krtóra w 3 sezonie uległa niezłej transformacji :/

Powiedźcie mi, że to co widzę to marna podróbka Jeroma. Ahhh nie... przeklinam Was metamorfozy xD

Po odejściu Niny , sugeruję że Amber odnowi przyjaźnie z Marą.

WIADOMOŚCI ;
Klucz - K.T. dostała go od umierającego dziadka. Będzie otwierał tajne drzwi w nowym gabinecie Frobishera-Smyte.
 Amber Millington (Ana Mulvoy Ten) – Jest bardzo ładną, rozpieszczoną dziewczyną, pochodzącą z dobrego domu. Mimo iż w większości sytuacji jest lekko kojarząca fakty blondynką, nie jest wcale taką mało inteligentna, jak poniektórym się to wydaje. Jest byłą dziewczyną Micka, o którego w 1 sezonie konkurowała z Marą. W trakcie 3 sezonu wyjedzie do Nowego Yorku do szkoły mody, więc nie wróci do Domu Anubisa. ( no chyba kogoś pogięło ! )

  • K.T Rush (Alexandra Shipp) (sezon 3) – nowa uczennica w domu Anubisa. Będzie partnerką Eddiego w odkrywaniu tajemnic. Pochodzi z Persylwanii.
  • Willow Jenks (Louisa Burnham) (sezon 3) – Ma bzika na punkcie kwiatów. Nie będzie mieszkała w Domu Anubisa, lecz jej marzeniem będzie zostanie mieszkanką tej posiadłości. Prawdopodobnie jej ojczyzną jest Francja. Jej alter-ego to Amber, jest zafascynowana dziewczyną.


GIFY ;

Biedny Fabian :C
Niestety nawet moja 4 z angielskiego tu nie pomaga,i z tłumaczenia nici :D


Kiedyś pisałam scenariusze ale obawiam sie ze nawet nie pamiętacie nic z tego , toteż nie będę ciągnęła go dalej.Sama nawet nie mam pomysłu więc powiem Wam jak to miało być :

Pomysłem Zuzy było aby Nina i Fabian wyjechali na wycieczkę sponsorowaną przez Joy. Zgodziłam się, i tak jak ona to widziała było aby z ładnej broszury wynikało ze to cud ! Jednak to tak naprawdę była nora.Elien to duch w wesołej masce , prabaka Amber a nie tak jak sądzono babka.Judy, siostra bliźniaczka Elien , duch w smutnej masce to kłopotliwa osoba.To ona stała za wszystkimi  pomyłkami Sibuny, fałszywymi  tropami itp.Odpowiadała za to że Amber została przeklęta i została na nią złożona kara w postaci zamknięcia w jak sie okazało starej bawialni Sary na obrzeżach szkoły.Judy, była zazdrosna o to że jej siostrom Elien i matce Sary udało się w życiu.Po śmierci Pani Frobisher-Smythe , winą obarczyła jej męża, który wywiódł ją do Egiptu po czym chciała również zabić Elien. Jednak ta ukryła się i Judy nie wypełniła tego co chciała.W ostateczności duchy toczyły między sobą wojnę.Judy, robiła mętlik w wskazówkach Elien która dzierżyła opiekę nad Krzyżem Ankh.Do którego prowadziło 6 klejnotów i oczywiście sam Krzyż.Po jego złożeniu, władca mógł spełniać wszystkie swoje zachcianki.Wiecie chyba czego chcieliby Victor i jego banda?Odnawiając stowarzyszenie , w sprawach Sibuny pomagała im Vera.A Właściwe jej córka...Maddy, która natomiast posługiwała sie Joy aby narobić jeszcze większego zamieszania w świecie nastolatków.Wmówiła jej że jest nie potrzebna.Po powrocie Nina i Fabian umownie mówią że było super ale tak na prawdę jak było wie tylko Amber.Patricia zrywa z Eddy'm ale pod koneic wrócili do siebie.Wszystko przez przekręt Judy z małą pomocą Maddy.Na koniec happy end.


Maariollaa
Sibunaa <33

P.S
Agato, ładny nagłówek :)



7 komentarzy:

  1. I widzisz, udało ci się napisać superową notkę. :)
    Oby takie częściej. :D I zgadzam się, pogięło ich, żeby Amber wyjeżdżała, i też się zgadzam, ze super wygląd. :)

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten blog został nominowany w konkursie na najlepszy blog miesiąca na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem recenzjentem (xD) mógłbym zrecenzować ten blog na
    recenzje-by-dami.blogspot.com ?

    Jeśli zgadzacie się (a blog ma wielką szansę na 100%) to zapraszam jedną z autorek na bloga w celu zareklamowania bloga i zgłoszenia do recenzji, i zaobserwowania bloga

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy