Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 10 stycznia 2013

Mnóstwo fot z 3 sezonu

Hej.

Dziś mama dla was mnóstwo fot z 3 sezonu. Nie wiem, czy widzieliście kiedyś tyle fotek na raz :) Patrzcie i podziwiajcie :)




































 









 
























































































































































































\






















































































Uff. :D Koniec fot. Jest bardzo, bardzo dużo, ale moim zdaniem są bardzo fajne i interesujące. Pokazują też mniej więcej historię, która będzie się działa w pierwszych odcinkach. :) Bardzo ciekawie kończą się te zdjęcie, coś się wydrukowało, ale co? I Amber na strychu... Ciekawostka. :)

I jeszcze na koniec takie dwa dodatki w postaci gier.

Pierwsze dla osób, które są "AntyBieber'owe"
Bóbr Bieber

I drugie dla osób, które chcą pobawić się w fryzjera na Hannah Montana, i porobić może wymarzone, a może bardzo głupie fryzury.
Prawdziwe fryzury Hannah Montana


Bardzo proszę o nie linczowanie mnie za te gry, bo wiem, że możecie się na mnie obrazić czy coś, ale proszę nie róbcie tego. Ja wcale chcę kpić obie, to tylko gry. :)

W sobotę mam bardzo ważne przesłuchania CEA z fortepianu, kto może to niech trzyma za mnie kciuki od 11:00 do 12:00. Może mi to pomoże, i trochę mi się poszczęści. A gdyby mi się poszczęściło, to bardzo bym się cieszyła, bo jest 140 uczestników z całej Polski, więc gdybym była np. w pierwszej 50, to już by było nie mało, więc kto może niech trzyma kciuki. :) :) :) Bardzo proszę


Komentujcie, bo pisałam tą notkę godzinę, bo tych zdjęć tyle, że samo kopiuj-wklej zajęło mi 45 min.

Smerferka290101

15 komentarzy:

  1. W sensie konkursu!

    OdpowiedzUsuń
  2. My mamy jutro audycje i w sobotę jakiś konkurs, a ty?
    PS.Fajna notka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki (że fajna notka) a ja w sobotę gram na CEA, ale jutro jadę do Warszawy. :) Przeszłam etap w Koszalinie makroregionalny jako jedyna ze szkoły, a nie wiem, czy też nie z miasta! :) A ty też jedziesz? Też przeszłaś? Może się przypadkiem spotkamy...? :D

      Smerfetka290101

      Usuń
  3. Cześć :) Tu 'Aliciaa.'
    Ktoś mnie jeszcze tu pamięta?
    Ostatnio tak o Was myślałam i byłam ciekawa, czy blog jeszcze istnieje. Weszłam i powiem szczerze, że się zdziwiłam :o
    Tyle tu zmian...
    Kiedy spojrzałam na datę ostatniego posta... kopara opadła ;D Dzisiaj ^^.
    Widzę, że macie tu nową administratorkę :) A Mariola i Zuza jeszcze nie odeszły ;o
    Nie jestem w temacie, jeśli chodzi o HoA ;P Oglądając te zdjęcia widzę, że wiele się zmieniło. Chodzi o wygląd etc. Widzę też, że będzie III sezon. Powiem Wam szczerze, że już mnie to jakoś nie kręci, ale życzę Wam, aby sezon był udany i byście byli zadowoleni, oglądając go :)
    Jeżeli chcecie do mnie napisać, to zapraszam na mojego twittera - https://twitter.com/Official_Alla ;*
    Alla [kiedyś 'Aliciaa.']

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło że zajrzałaś. :) No faktycznie, dużo się zmieniło, i na blogu i w HoA. Jesteś bardzo mile widziana na tym blogu- zapraszamy do czytania i komentowania. :) Bo przecież gdyby nie ty, nie mogłybyśmy teraz tu pisać..

      Smerfetka290101

      Usuń
  4. Super notka <3 Kocham twoje notki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna notka. :))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy