Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 3 stycznia 2013

Sneak peek z 3 sezonu + K.T + gify


Hej, hej <3 Chyba nie muszę przypominać jaki jest dziś dzień? Już niedługo odbędzie się premiera dwóch pierwszych odcinków HOA! Tymczasem mam dla was kolejne fragmenty odcinków! :


 



Marome jest meeega słodkie <3 Już nie mogę się doczekać! O dziwo, nawet K.T nie wydaje mi sie taka straszna... xd Chyba jestem jej winna przeprosiny :) A skoro już o niej mowa, jest nowe zdjęcie promocyjne:



Kto wie? Może sezon nie będzie takim niewypałem jak się gada... No ale w końcu dzisiaj pierwsze odcinki to się dowiemy ;) Podejrzewam, że odc, trafi do sieci zaraz po premierze. Obiecuję, że jeśli go znajdę, natychmiast wstawię link na bloga.



Pozostaje tylko poczekać parę godzinek. Bądźmy cierpliwi!


Arianna <3

4 komentarze:

  1. zgadzam się we wszystkim ;). Najbardziej w tym że mówisz że marome jest meeega słoodkie!!! Ja uwielbiam tą parę <3333 moja ulubiona! i love marome <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, kocham tą scenę ♥
    Totalnie słodko :3
    Uwielbiam Marome ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Victor się obciął :D

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy