Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 22 stycznia 2013

Przepraszam! + HOA20 + Eugene?



Witajcie z powrotem! Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale właśnie wróciłam z Krakowa. W tym roku ferie przypadły mi wcześnie i bardzo się z tego cieszę <3 Mam nadzieję, że wybaczycie mi tę długą nieobecność, ale obiecuję, że wszystko nadrobię J Mam już 3 opowiadania na konkurs! Proszę tylko o wpisanie kandydatury w komentarzach. Termin jest do końca stycznia, więc jeśli ktoś chce coś napisać ma jeszcze trochę czasu.
A więc tak: blog Love Sibuna wymyślił fajną zabawę. Chodzi o takie codzienne wykonywanie zadań. Każdego dnia można wykonać tylko jedno. Zabawa jest ciekawa, z chęcią dołączę. Dziewczyny też zachęcam ;)


Ok. ;) Zadanie number one czyli ulubiona postać…
Zdecydowanie Jerome. Nietrudno zgadnąć skoro ciągle o nim nawijam xd

Zawsze miałam słabość do takich charakterów (że o wyglądzie już nie wspomnę xd). Spodobała mi się jego osobowość, sposób bycia… Uwielbiałam patrzeć na jego próby zaimponowania Marze. Taki nieprzystępny, kawalarz jak on zakochał się w takiej spokojnej prymusce… Gra niesamowicie, te jego minki itp. Ogólnie świetny aktor. W jego postaci podoba mi się ta rozwalająca szczerość, granica między szaleństwem a powagą… Najlepiej wyglądał chyba w sezonie 1…  Nie wyobrażam sobie HOA bez niego!

No i co do tego... Na twitterze Eugen'e Simon'a odtwórcy Jerome'a pojawiło się to:

Tłumaczenie: Cóż, to dziwne uczucie, ostatnia noc na House of Anubis dla mnie. Tylko będę się cieszyć.

Nie za bardzo rozumiem... Czy to możliwe, że Eugene rezygnuje? Albo nie będzie już więcej sezonów? Dopytam się go na Twitterze i dam wam znać.


Ok. Dzisiaj to na tyle. Jutro będzie dłuuuga notka z bieżącym info. Jeszcze raz przepraszam was za długą nieobecność. I tak późną porę pisania xd Życzę kolorowych snów <3 


11 komentarzy:

  1. Super notka.♥ Nie wiem o co mu chodziło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieeee! Tylko nie Eugene D: To już będzie bez Niny, Mary, Jerome'a i Micka! To nie HOA!
    Wreszcie jakaś notka od cb ;3 Twoje są najfajniejsze (wg mnie).
    Wyczekujemy też na 7 część HOA Story :D
    Pozdro ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. twój blog został nominowany do Liebester Blog Award na

    http://love-sibuna-tda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją ulubioną postacią jest również Dżerome,

    Post super : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiek ten blog został nominowany do Liebster Blog Award !!!

    http://house-of-anubis-by-lola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Eugene ♥ niech nie odchodzi, bo..no nie wiem, ale niech zostanie ;) <3

    Budyń ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra, że jest notka od cb. :D

    Smerfeka290101

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog został nominowany przeze mnie do
    Libster Award :)
    Więcej na ten temat : http://secret-houseofanubis-wikkki.blogspot.com/2013/01/libster-award-fotki-i-gify.html

    ~Trixie :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Wasz blog został nominowany przeze mnie do Liebster Awards.Więcej na ten temat tu: http://recenzje-hoa-blog.blogspot.com/2013/01/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy