Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 8 stycznia 2013

Napisy PL + Sneak peek x2 + Karty + Gify


Hej Sibuners <3 Jak tam wrażenia po odcinkach? Mi się baaardzo podobały <3 Na youtube jest odcinek z napisami, ale szczerze mówiąc niewiele można z niego wywnioskować... Zamiast tego wstawię wam tłumaczenie dziewczyn z trójkąta blogów. Tu jest linka do notki, w której go zamieściły: http://love-sibuna.blogspot.com/2013/01/niespodzianka.html

A tu odcinek: http://video.anyfiles.pl/House+of+Anubis+S03E01-E02/Rozrywka/video/45598

Możemy być im baardzo wdzięczni ;) Przepraszam, że nie dodałam wcześniej, ale nie za bardzo miałam dostęp do kompa. Moja mama jest nauczycielką polskiego w liceum i pisała jakieś próbne matury czy coś... Mniejsza :) Mamy sporo rzeczy do nadrobienia. Pojawiły się nowe Sneak Peek:


Patricia oberwała! Ło ranyy co to się tam wyrabia xd Ktoś jej wreszcie oddał. Ciekawe
czy w 4 sezonie (jeśli by powstał i przyjechał ktoś nowy) tradycja będzie kontynuowana... ;)



To moje ulubione <3 Alfie opowiada Jerome'owi o kłopotliwym prezencie dla Amber, czyli 
bransoletce należącej do Victora. Przynajmniej tyle udało mi się zrozumieć :)
Bez problemu spakowałam tylko kwestię Mary: Jerome będziesz tak kochany i pomożesz mi sprzątać?
Uczucie kiełkuję moocniej (widać po zrywie Jerome'a ) xd

Mam dla was też karty ze strony nick.com:

 
Willow jest zwolenniczką wycieczek do Domu Anubisa. Ciekawe co będzie potem...

Co pani Denby ukrywa w swoim starożytnym artefakcie?

Mankiet. Czy to nie należy do Victora? Ohh nie będzie zadowolony kiedy zauważy jego brak.

Klucz KT. Co będzie otwierał ten tajemniczy przedmiot?

Co się stało z Niną? Nie jestem pewien, ale myślę, że Fabian dojdzie do sedna tej sprawy...

No i na koniec takie małe podsumowanie relacji par w 1 odc. 3 serii:

Amfie - Alfie co prawda zapomniał o urodzinach Amber, ale przynajmniej się starał. Momentów z nimi może być znacznie więcej niż w drugim sezonie. Po sweet przytulachu wnioskuję, że Amfie stoczyło się na właściwy tor <3 
Peddie - Hmm... Zerwali, ale pewnie na na długo... Poza tym Patricia wywarła dobre wrażenie na mamie Eddie'go (była o tym mowa w rozmowie dyrektora i osiriona). Sądzie, że i tak będą razem :)
Fabina - Niny nie ma, Fabian sam... Bardzo za nią tęskni i chce odnaleźć. Oskarżył Eddie'go o romans z nią, jednak ten zaprzeczył. Niedługo poznamy prawdziwy powód jej nieobecności i będziemy mogli ocenić szanse Fabiny.
Jabian - Patrząc na pierwsze odcinki Joy wydaję się być znacznie milsza niż w drugim sezonie. Pytanie czy będzie tak do końca... Zawsze miała oko na Fabian'a, a teraz ma wspaniałą okazję by się do niego zbliżyć. Wierze jednak, że charakterek na dobre jej się poprawił. Lubię ją :)
Jara - Chyba najbezpieczniejsza para w 3 sezonie. Nie powinno grozić im zerwanie, łączyli ich w końcu dwa sezony i to było by raczej nie na miejscu. Ich relację zmierzają w bardzo dobrą stronę. Nareszcie xd <3








Na zakończenie pytanko dla was: Będziecie tęsknić za Mick'iem? Ja nie xd Nie lubiłam go zbytnio, ale błagam nie obrażajcie się na mnie każdy ma swoją opinię ;) 

Goodbye ~!
Ariana <3

Peddie <3











11 komentarzy:

  1. Ja też go nie lubiłam xd
    Jara <3 Patricia ma za swoje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. no wreszcie ktoś jej oddał no i Willow wymiata ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza reakcja Alfiego jak Mara weszła: *cmok cmok* a Jerome JEB PODUCHĄ W ŁEB xD
    Jara <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy na następne opowiadanie! :D
      Fajne gify z Jerrym ;3

      Usuń
  4. Super notka. Ja tam za każdym będę tęsknić oprócz Rufusa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna notka, ja nie będę za Mickiem tęskniła bo go nie lubię. A szczerze to mi dalej zbytnio nie odpowiada ten sezon, i nie wiem czy będę go oglądała, a jak już, to pewnie skończę z pisaniem na ten temat, bo tracę zapał, przez te wszystkie zmiany...

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie zmian jest dużo, ale może nie będzie tak źle ;)
      W końcu to dopiero pierwsze odcinki.
      Jak na razie mi się podoba, chociaż i tak najbardziej podobała mi się ekipa z drugiego sezonu <3

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy