Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 17 września 2012

Czy Nathalia kłamie?+jesteście niesamowici!+piosenka

Hej. Dzisiaj mam dla was prę informacji. Jak jest w tytule pierwszą z nich jest pytanie: Czy Nathalia kłamie? Otóż przeczytałam na jednym blogu, o pewnej sprawie, i również chciałam się z wami nią podzielić.


Niedawno, zaledwie 2 dni temu wstawiłam tę fotkę na bloga z myślą, że Nathalii coś się stało. Jednak z tego co przeczytałam wynika, iż tak nie jest.

Okazuje się, że jest to charakteryzacja do... nowego filmu.Kilka miesięcy temu Nathalia powiedziała, że odchodzi z obsady HoA, bo musi poświęcić się nauce na ostatnim roku studiów. Pamiętajmy jednak, że w HoA grają również inni aktorzy w jej wieku, a jednak oni nie zrezygnowali. Oprócz tego na Twitter'ze innego aktora pojawiła się wzmianka o tym, że Nathalia gra z nim w nowym filmie. Właśnie w taki sposób Nathalia 'poświęca się nauce". -,- A co wy o tym myślicie? Czy Nathalia kłamie???

* Film w którym Nathalia rzekomo ma grać to horror pod tytułem"Gallows Hill".


Przechodzimy dalej.

Dzisiaj niechcący odkryłam, ile komentarzy zostało opublikowanych na tym blogu...

A więc blog istnieje od 22.12.2011r. Za niedługi czas będzie obchodził urodziny. ;) Od dni założenia blog po dzisiejszy dzień zostało opublikowane

1800 komentarzy!!!!

Serdecznie wam dziękujemy w imieniu wszystkich którzy pisali lub piszą na tym blogu.

Dziękujemy!!!

I oczywiście oby tak dalej. ;)

I na koniec chciałam wam pokazać moją ulubioną piosenkę. Ja po prostu się z nią nie rozstaję!!!


Tekst:


Why does the sun go on shining? 
Why does the sea rush to shore? 
Don't they know it's the end of the world 
'Cause you don't love me anymore? 
Why do the birds go on singing? 
Why do the stars glow above? 
Don't they know it's the end of the world 
It ended when I lost your love. 
I wake up in the morning and I wonder 
Why ev'rything's the same as it was. 

I can't understand, no I can't understand 
How life goes on the way it does 
Why does my heart go on beating? 
Why do these eyes of mine cry? 
Don't they know know it's the end of the world? 
It ended when you said goodbye 
Don't they know know it's the end of the world? 
It ended when you said goodbye


Tłumaczenie:

Dlaczego słońce nadal świeci?
Dlaczego morze nadal pędzi do brzegu?
Czy nie wiedzą że to już koniec świata
Bo Ty już mnie nie kochasz?
Dlaczego ptaki nadal śpiewają?
Dlaczego gwiazdy błyszczą tam do góry?
Czy nie wiedzą że to już koniec świata
Koniec nastał gdy straciłam Twoją miłość
Budzę się rano i zastanawiam
Dlaczego wszystko jest takie samo jak było

Nie moge zrozumieć, nie, nie moge zrozumieć
Jak życie toczy sie w taki właśnie spobób
Dlaczego moje serce nadal bije?
Dlaczego moje oczy płaczą?
Czy nie wiedzą że to już koniec świata?
Koniec nastał kiedy powiedziałeś do widzenia
Czy nie wiedzą że to już koniec świata?
Koniec nastał kiedy powiedziałeś do widzenia



 Jakie to cudowne...


A co wy o tej piosence sądzicie? Piszcie w komentarzu. ;)


Smerfetka290101


7 komentarzy:

  1. Yyyy . ? Sorry wiesz że to jest kopiarstwo . ? Wiem z którego bloga to skopiowałaś. Nie umiesz własnymi słowami to opisać . ? Wiesz jak teraz może się czuć ta osoba , która się napracowała i opisała to własnymi słowami . ? Ah zapomniałam pewnie autor tej notki i tak nie powiadomił tamtej drugiej osoby. Jednym zdaniem : Po prostu to żałosne . !

    Kiedyś myślałam , że ten blog jest inny niż inne. Które wyróżniają się tym że nic nie kopiują ale jak widocznie, myliłam się . Tak się zastanawiam może inne też kopiowałaś . ? Teraz będę rzadziej wchodziła na tego bloga ; / Przykro mi : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj anonimie...
      Skoro nie podoba ci sie ten blog to:
      - po co na niego wchodzisz
      - po co go czytasz.
      - po co komentujesz skoro notka ci się nie podoba. ???

      To jest jej sprawa czy kopiuje czy nie...
      Nie wtrącaj się w swoje sprawy... :P

      Usuń
  2. Super.! Ale wież a anonimie że mogła pozmieniać zdania więc najpierw zastanów się co to kopiarstwo a potem gadaj. Blog ma urodziny 2 dni po mich urodzinach.^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie lubiłam Nathalii :P Szczerze za Niną też nie przepadam i nie mogę się do niej przełamać - nigdy jej nie polubię. Nathalii po prostu znudziło się granie Niny w serialu tak jakby " fantasy " no bo przecież normalnie duchy nie nawiedzają ludzi wisiory nie otwierają tajemniczych przejśc i nikt nigdy nie będzie nieśmiertelny. Te studia to był pretekst, a fani Niny i Fabiny będą musieli pogodzić się z jej odejściem, bo mi na przykład nie jest z tego powodu przykro. Mam nadzieję że Willow i KT będą lepsze od niej ;) ( To tylko moje zdanie )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm. Okej.
      Skoro to TWOJE ZDANIE to powiem ci ,że się mylisz ..

      Usuń
    2. Yyy .. :P ?? o co ci chodzi "Motylek <3" ? -.-

      Usuń
  4. To jest trochę chamskie z jej strony. Poświęca się nauce i nie chcę grać w HoA,ale w innych filmach jednak uczestniczy. Może się otwarcie przyznać,że nie chciała grać już więcej w HoA I tyle a nie -,-

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy