Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 3 września 2012

Szykuje się niezła niespodzianka. ;)

Hej. Słuchajcie, dzisiaj chcę wam tylko powiedzieć, że robię dla was, coś szczególnego, ale i bardzo pracochłonnego, a że zaczyna się rok szkolny nie mam zielonego pojęcia kiedy o skończę. Obiecuję wam jednak, że jest to warte tego czasu, gdyż jest to coś bardzo szczególnego i nietypowego.

Mam również do was dość dziwną prośbę... napiszcie proszę w komentarzu kiedy macie urodziny. Szczególnie proszę o to Mariolę i Alicję.

Dzięki, że tak długo beze mnie wytrzymujecie. Przykro mi, że tak musi na razie być, ale już niedługo będzie jak było do niedawna. ;) Obiecuję. ;)

Smerfetka290101

7 komentarzy:

  1. Czekamy ;)
    Ja mam 27 października urodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuzia.. Bardzo mi miło, że chcesz nas zatrzymać na blogu.. Ale swojej decyzji nie zmienię. Rozmawiałyśmy już o tym. Wiem, że jesteś uparta i nieodpuścisz, ale musisz zrozumieć, że ja już nie wrócę do blogowania.

    (Wikaa999)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać :)
    22 luty ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa :D
    9 listopad :)

    (Wikaa999)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy