Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

sobota, 15 września 2012

Foty

Hej. Jestem dość bardzo przeziębiona, wręcz chora... Jak ja nie lubię cały czas musieć siedzieć w łóżku.

Dziś mam dla was sporo fotek.

Ojej, to musiało boleć...


Arbuzowe potwory :p

Mała Alexandra


Pełna koncentracja ;)








Tulimy!!!

Jaka mina!!!






I jeden gif.




i to w sumie tyle. Bardzo się cieszę, że podobała wam się moja prezentacja. Bardzo się napracowałam, i cieszę, się, że nie robiłam tego dla samej siebie, tylko dla was.

Moim zdaniem widać było, że to nie Patricia szła w ostatnim odcinku, a wy, jak myślicie???

Smerfetka290101

3 komentarze:

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy