Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

środa, 5 września 2012

Gify ;P

Siemkaa.!
Wy wiecie co to szkoła i co gimnazjum więc musicie wiedzieć że notki są na szybko ,chaotyczne i często nie są konkretne.Ja nie mam do powiedzenia nic innego a jeśli chodzi o gimnazjum u Nas to SZAŁU NI MA!

Najprościej dać tu gify :






Mariola
Sibuna<333

P.S
Jak szkoła ?

2 komentarze:

  1. Super notka.U mnie szkoła teraz spoko.Ale szósta klasa to nie zabawa.A za tydzień mam już mieć próbne testy.-.-

    Pozdrawiam
    radocha6:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka <3
    U mnie szkoła lepiej niż myślałam, niby mam dużo nauki, bo to ostatni rok w tej szkole, ale z moją klasą najtrudniejsza lekcja jest mega zabawna ;]

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy