Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 4 września 2012

Scenariusz dla Zuzi cz.2 + gify Jackedly

Siemkaa..!!!
Ehh...gimnazjum... NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY JAK GO MALUJĄ ale i tak mogłoby być lepiej.Moja klasa to same debile oprócz mojej klasy i 6 innych osób z sąsiedniej wsi.Reszta to tacy szoł meni którzy chcą zabłysnąć a mi się nie udało.Ja jestem w B a Kasia która wie o blogu i inna dziewczyna..losowo trafiły do A.Cóż zobaczymy jak to będzie ale na miniblogu będzie więcej informacji.


Zaczynam scenariusz :

POKÓJ NINY , AMBER I MADDY
Zuza:/siedzi na podłodze /
Nina:Zuziu jest miejsce nie siedź na podłodze.
Zuza: Niee...
Maddy:Czemu?
Zuza:Mam nadzieję że wspomnienia z dołu zasiadą na tej podłodze.
Amber:Przestań lepiej pomyśl CBZVB.
Zuza:Wysłała zawodowego przestępcę aby zabiła tych chłopaków?
Amber:Tak.Czy masz pieniądze na takie coś ?
Zuza:/wstaje/ Co? Ja nie chcę mieć grzechu..
Maddy:Zuziu może chcesz ze mną odwiedzić nasze łazienki?
Zuza:Tak, muszę wziąć prysznic..zimny...długi...
/wychodzą/
Nina:Amber musimy odnaleźć kod.
Zuza:/wchodzi/Kod to 1870.
Amber&Nina:/patrzy na nią/
Zuza:Co?
Amber:Właśnie powiedziałaś nam kod do drzwi...
Zuza:Tak?A ja powiedziałam " Zapomniałam ręcznika"
Nina:/siada na łóżku/ Cz tylko ja się gubię...


PIWNICA , PÓŁNOC
Nina:Zuza , przekręcasz.
Zuzia:Nino , nie proszę ja nawet nie pamiętam abym coś mówiła.
Nina:/przekręca/
Fabian:Nino nie denerwuj się ...
Nina:Stres...
/piwnicę napełnia czerwony blask , drzwi sie otwierają /
Patricia:Ahhh..
/w pomieszczeniu znajduje się gabinet ., fioletowy , na środku znajduje się duży stół z zakórzałymi książkami , narzędziami itp. , pokój wypełniają fotele , zdjęcia , lampy itd. /
Eddy;Gabinet...
Alfie:Robert zmienił gust?
Amber:Mi pasuje to różowo , biały kontrast.Z dużą ilością miękkich dywanów...
Nina:To kogoś innego..Lousi?
Fabian:Co by to nie było idzemy.
/wchodzą , Nina stoi /
Eddy:Nino?
Nina:Idę. / kieruje sie w stronę gbinetu , uderza w niewidzialną szybę /
Zuza:Coś sie stało?
Nina:Tak.Nie mogę przejść.
Fabian:/przechodzi do niej / Ymm Nino może ci się wydaje.
Patricia:Spróbuj.
Nina: /próbuje / Nic. / ma łzy w oczach /
/za nia pojawia sie postać w wesołej masce , kobieta /
Kobieta : Chciałaś iść na łatwiznę!
Nina:Amber...mówiłaś coś...
Amber:/kwia głową /Za..za .. Tobą.
Nina;/odwraca się / Aaa! Kim jesteś.
Kobieta:Nie pójdze ci tak łatwo!

Gdy księgozbioru kres nastanie

Czarny rycerz z prochu powstanie

We mgle poruszać czas nadszedł 

Dym zagubionych we snach lalek

Nina: /upada na podłogę /
Sibuna&Zuza: /podbiegają do niej /
Fabian:Nino?
Nina:Idziemy do biblioteki...jutro...jak najszybciej.


TDA JUŻ W TV!!!

 
Coś dla fanów Jackedly ( Jade Rasmery ( Patricia ) i Brkleya Duffled'a ( Edd'y)

Na gali...

;D

Na wywiadzie...

...


;P

Ja ich fanką nie jestem ale wiem że są takie osoby a że na blogu każdy chce zobaczyć coś co go zainteresuje pomyślałam ze taki temat byłby dla fanów Jackedly miłą niespodzianką ( bo takich rzeczy nie pisałam ).


Jest już nowa kolecja filmowa-jeśli macie jej zdjęcia bo kupiliście to wyślijcie na e-maila nikaadne@gmail.com zdjęcia , opublikuję , podpiszę kogo i zareklamuję  bloga tej osoby .



Mariola

Sibunaa<3









5 komentarzy:

  1. Super notka :)
    Ja tam wolę ich nazywać Peddie :D
    Uwielbiam tą parę ! :P

    (Wikaa999)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny scenariusz. :))

    ja kocham PEDDIE!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny scenariusz.Kocham Peddie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jackedly? Raczej Jadekely ;)
    Dobra, nie czepiam się, fajna notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie lubię tej pary wole raczej peddie super nootka

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy