Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 18 września 2012

Joy

Hej. Zanim jeszcze zacznę notkę...

Słuchaj Anonimku, jeżeli masz ochotę mi coś powiedzieć, to napisz do mnie na maila, bo nie mam zamiaru rozmawiać z tobą publicznie. Poza tym co cię to obchodzi z jakich źródeł pobieram informacje.   To na prawdę nie jest twój problem.  I chcę ci uświadomić, że to co zrobiłeś to jest rodzaj szantażu. Mówisz mi, ze nie będziesz odwiedzał tego bloga tak często jak dotychczas, ale powiedz mi, co mnie to obchodzi. Możesz sobie nie wchodzić wogle, a możesz wchodzić i codzienne, na prawdę nic to nie zmienia.

A najbardziej wkurzające jest to, że jesteś Anonimem. Nie wiem, może cię znam, może to ty piszesz na blogu z którego dowiedziałam się o Nathalii, nie wiem. Wiem tylko, że byłaby to zupełnie inna rozmowa jeżeli wiedziałabym kim jesteś. Z tego co mówisz masz bloga, no to fajnie, że piszesz notki też jak jesteś chora, ale żeby to, że jestem śmieszna wyszło ci bokiem, bo ja na prawdę nie mam zamiaru się tobą przejmować, a jeżeli dłużej to potrwa, to użyje innych środków, a wtedy to już wogle nie będzie wesoło. Więc jeżeli chcesz to wyjaśnić napisz od mnie po prostu, i nie będzie problemu.


Przechodząc do notki...

Dzisiaj zajmiemy się Joy. Zobaczymy jak wam bardziej pasuje jej osoba i werdykt opublikuje w następnej notce. ;)


1. Joy jest ładniej kiedy ma włosy:

a) rozpuszczone        


b) spięte        


2. Lepiej jak Joy jest:

  

a) uśmiechnięta
  

b) bardziej poważna         



3. Ładniej wyglądałaby w  takiej bluzce:


a) niebieskiej  



b) fioletowej 



4. Joy lepiej wyglądałaby w białej bluzce:

a) z nadrukiem 



b) gładkiej    


5. Joy lepiej wygląda (tylko i wyłącznie wizualnie!)  z:

a) Patricią    (nie mogłam znaleźć foty)

b) Marą     


Dobra. To tyle. Odpowiadajcie w komentarzu.


Do napisania, i miłej nocki,


Smerfetka290101




5 komentarzy:

  1. Super.!

    1.W spiętych ona ślicznie wygląda.!

    2.Uśmiechnięta

    3.W niebieskiej

    4.W tym i tym

    5.Szczerze mówiąc z Marą


    Radocha6:*

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. I rozpuszczone i spięte <3
    2. Uśmiechnięta :D
    3. Niebieskiej ;)
    4. W tym i w tym ;)
    5. I z Patricią i z Marą ale szczerze mówiąc zgodzę się z radoha6 - z Marą :))
    Super notka, i nie przejmuj się anonimkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka :)
    a)ślicznie wygląda w rozpuszczonych
    b)wolę ją poważną :P
    b)
    b)
    a)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy