Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 17 września 2012

Dziwna sprawa+ parę fot

Hej. piszę do was w 2 sprawach.

Pierwsza, że odświeżyłam podstronę o mnie i parę rzeczy się zmieniło, więc warto zajrzeć.

Po drugie:
Pod poprzednią notkę pewien Anonim napisał, iż skopiowałam informację o Nathalii. Chciałam to wytłumaczyć. Nie skopiowałam tego artykułu, tylko zobaczyłam taką informację na pewnym blogu i nie chciałam pominąć żadnych faktów które zostały opublikowane na tamtym blogu dlatego niektóre zdania mogą się powtarzać. I wiesz co Anonimie? Ja też kiedyś skomentowałam na jakimś blogu notkę negatywnie, i bloggerki na mnie naskoczyły.A ja nie denerwuję się tym, że zwracasz na uwagę na coś, co ci przeszkadza. Denerwuję się, jeżeli szantażujesz nas, iż będziesz bloga odwiedzał rzadziej. A to, czy będziesz odwiedzał tego bloga raz w tygodniu czy raz na miesiąc obchodzi mnie jak zeszłoroczny śnieg. Jeżeli masz mnie szantażować, to najlepiej nie wchodź wogle!


Jakiś czas temu, w sumie jakiś dłuży czas temu Natalia przysłała mi parę fot z takiej "jakby sesji", o tyle, że z tej "sesji" akurat tych zdjęć nie wstawiałam, a więc zrobię to teraz.

 House of Anubis cast at the Halo 4 Launch Party (9/7/12) part 2 [x]



 House of Anubis cast at the Halo 4 Launch Party (9/7/12) part 3 [x]


 Louisa, Klariza & Tasie Halo 4 Launch party outfit appreciation  Louisa’ Skirt: Jersey Skater Skirt in Black - £15.00 (Topshop) Exact? Klariza’s Shorts: Cooperative High-Rise Denim Shorts in Burgundy - $49.00 (Urban Outfitters) Exact?


 @tasiel Talex at Halo 4 preview



Jeszcze na koniec chciałam Anonimka z lekka dobić: A wogle to wiesz co? Jestem chora, i powinieneś cieszyć się, że w ogóle wstawiam jakiekolwiek notki, bo myślę, że mało osób w gorączce siada do komputera, żeby napisać post na blogu.

To takie podsumowanie.

Dobrej nocki,

Smerfetka290101

2 komentarze:

  1. Ale mu dopisałaś.Bardzo dobrze Zuza.! Tak trzymaj.!

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz co ? Powiem ci tak że cię nie szantażuje. To po pierwsze. Nie użyłam tam słowa szantaż czy coś innego. Po prostu wkurza mnie takie coś. A tak w ogóle nie dobiłaś mnie. Tylko poprawiłaś humor . :) Myślisz że ja nie siadam na kompa w gorączce . ? Haha XD .

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy