Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 16 września 2012

Statystyka bloga

Hej. ;) Chciałam was poinformować, iż "odświeżyłam" podstronę o mnie, i trochę się zmieniło. ;) Warto zobaczyć.

A dzisiaj pokażę wam jak niesamowite jest to kto czyta tego bloga- czyli tak zwana statystyka bloga. ;)

W czasie całego czasu istnienia bloga:


Polska
34519
Stany Zjednoczone
776
Rosja
742
Wielka Brytania
136
Niemcy
126
Francja
120
Holandia
33
Łotwa
29
Szwajcaria
25
Korea Południowa
22



W czasie ostatniego miesiąca:


Polska
3887
Stany Zjednoczone
194
Rosja
144
Wielka Brytania
41
Niemcy
39
Holandia
30
Korea Południowa
22
Francja
13
Szwajcaria
8
Węgry
7



W czasie ostatniego tygodnia:


Polska
746
Stany Zjednoczone
34
Niemcy
17
Rosja
12
Wielka Brytania
5
Korea Południowa
5
Francja
4
Węgry
3
Kazachstan
3
Norwegia
2


W czasie dzisiejszego dnia (na ten moment) :


Polska
112
Niemcy
3
Węgry
2
Stany Zjednoczone
2
Kanada
1
Francja
1




I jak? Zszokowani? Bo ja bardzo. A teraz chciałam podziękować wszystkim w ich ojczystym języku:

Polska: Dziękuję!
Stany Zjednoczone i Wielka Brytania: Thank you!
Rosja: спасибо!
Niemcy: Danke!
Francja: Je vous remercie!
Holandia: Dank je wel!
Łotwa: Paldies!
Szwajcaria: Tack!
Korea Południowa: 감사합니다!
Węgry: Köszönöm!
Kazachstan: Рахметпен! Bardzo dziękuję Pauline^^ za Dziękuję w tym języku
Norwegia: Takk!
Kanada: Thank you!
Tajlandia: ขอบคุณ!

I dziękuję, po prostu wszystkim, oby tak dalej!


Choroba nic fajnego, powiadam wam. ;) Nic Fajnego...


Smerfetka290101


PS Bardzo dziękuję Pauline^^ za informacje i gratuluję chęci do nauki języków. Kto wie, może będziesz poliglotą??? W każdym razie nie ważne czy będziesz czy nie. Ważne czy chcesz być, bo przecież najważniejsze to spełniać marzenia. ;)


4 komentarze:

  1. Wow! Odwiedza was chyba z pół świata, heh. A ja się trochę uczę języków, więc wiem, że słowo "dziękuję" w języku kazachów to: Рахметпен. (literki wzięte z internetu, trochę się ich naszukałam xD). Aha i nie ma języka kanadyjskiego, mówi się tam po angielsku, bo to jest gdzieś w Stanach. Choć ewentualnie niektórzy mówią tam po francusku, ale niewiele ludzi to robi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Kto by pomyślał, że szkoła się przyda? I nauka języków. Wiecie, żę chiński nie jest taki trudny (prócz ich alfabetu)? Uczę się tego także (jestem samoukiem) :D

      Usuń
  2. Uuu szalone ;D
    Znów wyręczasz mnie z moimi zamiarami- masz rację ..tak..

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy