Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 11 września 2012

Niespodzianka!

Hej! Dziś w końcu ta niespodzianka o której wam mówiłam. Trochę nam się utrudniło obejrzenie tego, ale mówię wam- warto. Już wam tłumaczę co trzeba po kolei zrobić:

niespodzianka

Naciskacie na "niespodzianka" , potem na "darmowy dostęp". Następnie na "pobierz plik". Gdy plik pobierze się otwieracie go. Pokaż wam się taki żółty pasek u góry , więc zamykacie go krzyżykiem. Potem naciskacie (u góry ekranu) na "pokaz slajdów" i potem na "od początku". Kiedy zacznie się pokaz, aby czytać dalej naciskacie myszką.

Mam nadzieję, że nie jest to problem, i że wszyscy to obejrzycie, ponieważ zajęło mi to bardzo dużo czasu, ale myślę,że było warto. Niestety tylko wy możecie to potwierdzić komentując ten post.

Czekam na góóóóóórę komentarzy. ;) Miłego oglądania,

Smerfetka290101

PS Zapomniałam dodać, że ten program pokazała mi Wikaa999 czyli WikaQus. Baaaaaaaaaaaaaardzo Ci dziękuję, co ja bym bez Ciebie zrobiła. ;)

5 komentarzy:

  1. Nie ma za co dziękować :) Pomaganie ci to była czysta przyjemność :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super niespodzianka!!!
    Nie spodziewałam się czegoś tak fajnego ;)
    Zrobisz jeszcze takie coś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... Strasznie dużo czasu mi to zajęło, ale może... kto to wie. ;)

      Smerfetka290101

      Usuń
    2. Ja muszę jechać do taty bo mi nie chcę działać.!

      Usuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy