Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 28 września 2012

Małe co nieco ....

Witajcie!!!
Sorki że tak oficjalnie ale nie wyrabiam pokażę Wam mój wczorajszy dzień :
-rano
-szkoła
-dom - 16.00
-obiad
-zadania domowe
-kościół 17.30 - 18.30 ( spotkanie dla klas pierwszych gminazjalnych)
-powrót
-nauka wierszyka i innych
-10 min na kompie
- spać


Wiem że to Wam na nic potrzebne ale chciałam się wyżalić na mój los ;C

Nie umiem już pisać tak notek jak kiedyś więc wybaczcie mi za to ;D
Może fotki ?:



 Tamtym razie mnie wiadomo z jakich przyczyn zapomniałam dodać coś od Klarizy.Trudno.Więc dziś zdjęcia od niej.A tutaj z grą - Tekken - gra ktoś - ja sie nie znam na takim ;D


Pamiętacie jak Klariza dzieliła sie z nami  parę miesięcy temu fotką z pierwszym obrażeniem tzw.siniakiem z planu HoA?Otóż teraz znów podzieliła sie fotką obrażenia.Na szczęście jest niewielkie ;D



Ogółem to musicie mi dać pomysł na notkę !!!


JUŻ , PISZECIE CO CHCECIE W SOBOTNIEJ NOTCE ;D


 
 
 
Przede wszystkim opowiem Wam taką histroyjkę :
Dzisiejszym tematen na historii był Egipt- dokładniej takie wprowadzenie ale ok.Pan od historii mówi 
-To teraz ktoś chcętny do odpowiedzi?
-A co tam!Zgłaszam się.-myślę
Więc bierze mnie do odpowiedzi i pyta o takie pierdołki typu kto to faraon itp.
Potem:
-No to teraz takie pytanie dodatkowe , zobaczymy co wiesz o bogach egipskich- ( nie braliśmy ich jeszcze)
W mojej głowie to tylko odcinki TDA sie przypominały a ja mu tak:
-No więc.Najważniejszy Bóg - Re - czyli słońce.Potem oczywiście Ozyrys - bóg śmierci , Izdyda ( o mało co a powiedziałabym Księga Izydy <lol>) opiekunka rodziny i magii.Horus ( oczywiście moja skojarzenie Oko Horusa ) bóg światłą i nieba.Anubis ( Tajemnice Domu Anubisa ) bóg zmarłych ...no i wg opowiadałam mu o tym co wiem (GŁÓWNIE Z HOA I NETU)
Jak skończyłam to taka cisza co w mojej klasie jest nie do pomyślenia:
- Czy ty masz zamiar prowadzić za mnie lekcję?
Ja oczywiście się śmiałam ale było mi miło że wiedza z HoA była przydatna , maiłam zamiar wspomnieć coś o Kielichu Ankh ale to zostawię jak o Tutenhamonie coś będzie ;D


Notka bardzooo osobista ...SORKII ;c

LECĘ NA 
GOT TO DANCE <3



6 komentarzy:

  1. Wow. To rzeczywiście miałaś okropny dzień.
    fajna notka. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety tak to jest. Ja mam podobnie w środy do 15:20 bo chodzę na wokalne. W piątki też chodzę na basen lub na kółko historyczne.

    A teraz pomysł na notkę. Możesz dodać jakieś gify z pierwszego sezonu i drugiego wpisy Twittera co będzie się działo w następnych odcinkach HoA lub filmiki.

    I fajna historyjka z lekcji.

    Pozdrowienia

    radocha6:*

    OdpowiedzUsuń
  3. A dasz linka do tego pingera? ;)
    Fajna notka..♥ Możesz robić notki o różnych parach..

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję, uwierz mi, z tym spotkaniem ja miałam najgorzej - na siódmą wieczorem, jak było ciemno, w dodatku z moją klasą...to były tortury! Krzyki, łzy, HISZPAŃSKA MELODJA. D: *to ostatnie zmyśliłam...*

    A ja pogrywałam w Tekken'a 5. ^^ Biedna Klariza. :c A notki mogą być o...hmmm...może najlepsze momenty z serialu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję tak okropnego dnia. Fajna notka ^^

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy