Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 25 września 2012

Foty i gify&Ja to jednak nie umiem tłumaczyć ;)

Hej. Powrót do szkoły= obgadywanie wrednych nauczycieli oraz śmienie się z byle czego  za tym tęskniłam  Ale za zadaniami z matmy już mniej...

Ale przechodzę do rzeczy. Zanim jeszcze wstawię foty coś do Marioli:

Ostatni wpis na blogu dodałaś 22 dni temu! Zlituj się!

To tak na marginesie. ;) A teraz foty i gify:

   

  

  

  

Po kolei: moment, miłość, sen, śmiech, pocałunek, łzy (płacz), nasze dobro, nasze zło



Ana jak zwykle włożyła sukienkę, jak sukienkę, ale niesamowite buty. To jest jej trik!



A tutaj Nikita, siostra Jade. ;)



Tutaj Viktor wygląda jakby miał w ręku alkohol. xd



Piękne zdjęcie Tasie

  
Mam rozmazany makijaż.                     Ja naprawdę nie mogę rozmawiać z bzdurnymi oczami pandy.

  
Masz trzymać to w stronę Amber.


A teraz czas na kolejną część notki pod tytułem "Ja to jednak nie umiem tłumaczyć ;)"

A chodzi o to, że trochę wam powiedziałam o tej zabawie nie prawidłowo. Otóż chodziło mi o że jeżeli ja podaje jakieś słowo, to pierwsza osoba, która będzie komentowała post pisze skojarzenie z tym słowem. Kolejna osoba, nie pisze już co mu się kojarzy z tym słowem które ja napisałam, ale skojarzenie do słowa poprzedniego komentatora. Pokażę wam niżej o co mniej więcej mi chodzi:

Ja piszę PARASOL

Pierwsza osoba, która komentuje, pisze do tego skojarzenie, np. DESZCZ

Kolejna osoba z poprzednim słowem, czyli z deszczem kojarzy np. BURZA

Następna osoba pisze skojarzenie do burza, czyli np. POGODA

i tak dalej, i tak dalej...

Niektórzy z was zrozumieli, inni nie do końca, ale i tak dziękuję wszystkim za branie udziału.
Przyjmijmy, ze to dzisiaj zaczynamy tą zabawę, a nagroda... wszystko wytłumaczę już następnym razem. ;)

Słowo do gry to ZBIERACZ

Jeszcze na sam, saniutki koniec jeszcze porównanie Domu Anubisa z Hogwartem. A dokładniej, jak byliby przydzieleni (do jakich domów) uczniowie Domu Anubisa, gdyby mieszkali w Hogwarcie.





Nina i Eddie - Gryffindor,  Gryfoni
Fabian i Mara - Ravenclaw,  Krukoni
Alfie, Amber i Mick - Hufflepuff,  Puchoni
Patricia, Joy i Jerome - Slytherin  Ślizgoni


Okey. To już wszystko. Komentujcie, i zapraszam do mojego konkursu.

Smerfetka290101




5 komentarzy:

  1. Nie zgadzam się z przydzieleniem do Hogwartu ale spoko!
    Do gry:
    Tajemnica

    OdpowiedzUsuń
  2. Wsytd się przyznać, ale... ja nigdy nie czytałam i nie oglądałam Harrego Pottera, więc nie wiem... Aha i fajna notka :).

    Do gry:
    Zagadka

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, też kazałam w komentarzach pisać u sb te skojarzenia ;D
    Fajna notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka .
    A skojarzenie do gry :
    Skarb

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka ja tylko zgłosiłam się do konkursu żeby napisać streszczenie. Ja Harrego Pottera czytałam w 3 klasie i 3 cz.czytałam i uznałam że Zmierzch lepszy.

    Pozdrowiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy