Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

czwartek, 6 września 2012

Wytłumaczenie+gify

Hej. Posłuchajcie mnie uważnie. Jak wiecie jak jest szkoła notki nie są takie jak wakacyjne. Są... inne. No, i nie są częste. Właśnie za to chciałam was przeprosić najbardziej. Myślę jednak, że po drugim tygodniu wszystko się ułoży, notki będą w miarę regularne, i lepsza. Poza tym szykuję dla was coś fajnego, ale tylko ja wiem co... ;)

Czas na gify!


Już nie długo pewnie zobaczymy o co chodzi. ;)


Coś o Piper...




Pewnie Eddy pomyślał, że Patricia zakochała
się nagle w Alfie'm, a to była Piper. ;)










Zapowiada się bardzo słodko. ;)









































Pozdrowionka, ;)


Smerfetka290101

P S Jak nowe odcinki???

5 komentarzy:

  1. Super notka.Nowe odcinki są super.<3

    Pozdrawiam

    radocha6:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka :) Kiedy Peddie będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem, nie wiem.;) Zobaczymy, jak wyjdzie. Na razie mam inne plany, ale na pewno się pojawi. ;)

      Smerfetka290101

      Usuń
  3. Super notka ! :P
    Nie oglądałam nowych odcinków... :)

    (Wikaa999)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy