Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 23 stycznia 2012

ACTA+fotki :D

Heej.:D
Co u Was.?
Jak poniedziałek.?
U mnie wszystkie oceny wystawione i jestem z siebie zadowolona.

Co do sprawy ACTA..
Słuchając Poznańskiej Eski słyszałam, że dziś miało odbyć się spotkanie z premierem.
Hackerzy włamali się na stronę Tuska, i dowiedzieli się kilka ważnych informacji.
Niestety, nie wiem jakie to info.
Grozili, że jeżeli rząd podpisze umowę wyjawią wszystkie informacje.
Słyszałam również, że na spotkaniu mają omówić czy podpiszą to 26 st. czy nigdy, czy przesuną termin. Ja jestem za drugą  opcją.

Fotki:
Na wielu blogach piszecie, że nienawidzicie niektórych postaci.
Kończy się to tak:


Submitted by: crystal-heart-93




Nie mam dzisiaj siły. Wróciłam do domu o 17;30.
Nie zrobiłam jeszcze lekcji :((

SCENARIUSZ-ŚRODA
JUTRO-NIE WIEM CZY NAPISZĘ! :(

Alicee.:|

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy