Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Wyniki Ankietyy :DD i nie tylko xDee

Heeeej :D
Mam bardzo dobry humorek :DD
Ale dość o mniee, czas na notkę :)

WYNIKI ANKIETY
  12 (52%)
Nathalia Ramos
  12 (52%)
 
Brad Kavanagh
  6 (26%)
 
Jade Ramsey
  0 (0%)
Ana Mulvoy Ten
  2 (8%)
 
Bobby Lochwood
  0 (0%)
Tasie Dhanraj
  0 (0%)
Eugene Simon
  1 (4%)
 
Alex Sawyer
  1 (4%)
 
Klariza Clayton
  1 (4%)
 
Burkely Duffield (Eddie)
  0 (0%)
Mina Anwar (Trudy)
  0 (0%)
Francis Magee (Victor)
  0 (0%)

Liczba głosów do tej pory: 23
Ankieta zamknięta
 
Większość chce spotkanie z Nathalią Ramos :D
Sorry za błąd- chodziło o Bobby Lockwood. Napisałam..Sami zobaczcie.
Właśnie oglądam powtórki 1 sezonu. Nudy ;/
2 sezon lepszy!! - mam nadzieję :P
 
Okazało się, że premirea była w sobotę (7.01)
Zazdroszczę AMERYCEE!!
 
Teraz fotki.
Bardzo mi się spodobała ta fotka Jade.
 
 
 
Jestem MEGA fanką Fabiny. Znalazłam kolaż. Czy jakoś to się nazywa :D
 
 
 
Kolejny kolaż :D
 
 
 
Mam ochotę zjeść ten tort :)
Ktoś ma na imię Assidy :)
 
Okii.:)
To do jutra :D
Alicee.;*

2 komentarze:

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy