Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

piątek, 13 stycznia 2012

Fotki+info

Elo! To ja Kyla. Przepraszam,że się tak długo nie odzywałam, ale jak już moja kochana kuzynka muwiła..znaczy pisała :D wyjechałam za granicee -.-


Więc teraz jestem i pieszę tu. Mam dziś dla was parę foteczek i informacji ;)   Pewnie Alice napiszę wieczorem a ja teraz. Ok,przejdźmy do fotek:


Tutaj jest zdj. z 2 sezonu...Moim zdaniem wszyscy wyglądają lepiej niż w 1. Może trochę Alfie przesadził ze ścięciem włosów,ale...to jego sprawa. Napewno Nina ma EXTRA fryzurę ;)



Widzicie co jest z ramieniem Fabiana?? Ma tatuaż!!! To chyba twarz Boga Anubisaa....Ciekawe dlaczego ona ma tatuaż? Jego mina wygląda...wygląda przerażająco.
A teraz Eddy! Popatrzcie,podobnie przyjeźdżała Nina do Domu Anubisa. 
A tu mamy Babcię Niny z tego cop mi wiadome...Ja sobie ją przypominam zupełnie inaczej z 1 odc...ale niewiem...


A to zdj. musiałam wstawić!!! To jest najlepszee! Chociaż z 1 sezonu ale i tak jest bardzo śmieszne :D. Cudna para do tańca "Mick i Fabian" xD
A tu mamy Poppy. Alice pewnie już wstawiła tą fotkę ale ja mam dla was info. Ona jest siostrą Jeroma! Tak! Jeroma! Ciekawa tylko jestem czy jest taka wredna jak Jerome czy Miła.. ?


A tu Drzewo genealogiczne Domu Anubisa... Widzicie? Wszyscy uczniowie,Victor,Poppy,Jakiś Jasper,Vera i Senkhara....Nieiwem dlaczego ona tu jest? Ona może kiedyś tu mieszkała...wiem że jest boginią i jest zła.


Ok, na mnie już czas...jestem chora więc jutro też postaram się napisać pozdrowienia Alicee!! Tak dawno cię nie widziałam!! :* :* :* :*


                                                                                                                            Kyla:**

2 komentarze:

  1. Ok
    Ale nie wyjedziesz znowu?
    +gdzie bylas?

    Super fotki :)
    Pozdro
    KaKaHoA

    OdpowiedzUsuń
  2. Bylam w górach ;) Sorki ze sie odzywałam a jutro dam kolejną notkę! :) Pordr. Kyla

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy