Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

niedziela, 15 stycznia 2012

Scenariusz cz. 4

Heej.:*(Alicee.;*)
Sorry, ze wczoraj nie napisałam ale:
-bolał mnie OKROPNIE brzuch :/
-jak stałam to w głowie mi się kręciło:/
-od patrzenia na ekran komputera nie dobrze mi się robiło:/
-i nie powiem ile tabletek wzięłam i ile razy wymiotowałam..Więc..
Dzisiaj piszę :))

Hmm.. od czego zacząć...
Dzięki Klaudii za te posty :))

Scenariusz??
Ok. 
Scenariusz cz.4 :)
(Jest krótki :/)

A:To znaczy...
N:Wiesz, że mieszkam tu pół roku??
A:I z tego powodu jesteś taaka przygnębiona??
N:Nie.. Dzisiaj jest.. rocznica śmierci moich rodziców.
A:Ohh..
N:Spadła na mnie kuupa nieszczęścia..
A:Czemu??
N:Fabian całował Joy, dziś jest rocznica, nie wiem czego szukać, nawiedza mnie jakiś duch..POMOCYY!!(przewraca się na łóżko Amber)
A: Co ty robisz!? To oryginalna pościel od.. Ty płaczesz?
N: Nie..(ociera łzy)
A:no przecież widzę!!
N"No może.. Tak.. Ale ja kocham Fabiana, nie potrafię bez niego żyć, a ta metamorfoza NIC nie da!!
A: A może jednak da..?(robi minę 'głupiej blondi') Moze nie będziesz wyglądać jak byś pożyczyła ciuch od 100-letniej babci.?
N:Amber!! Tu nie chodzi o moje ciuchy.. Tu w grę wchodzą moje uczucia..
A: Dalej, rusz sie. Jutro będziesz KOMPLETNIE inna osobą..

(rano, 7.30)

A: Nino! Obudz sie!
N:Co?
A:Wstawaj!! Ubierz się w to.
(15. minut później)
A: WoW!!. Pięknie wyglądasz, ale oczywiście JA lepiej :)) (uśmiecha się)

(Nina wygląda :
Prosta sukienka w kratkę Amisu  - Sukienki
+
Fryz:
taki jak tu:D
Makijaż-brak


Amber:
tylko sukienka !!:
Sukienka bombka marynarska 40 Z WYSYŁKĄ

Buty:

fryz:
tak jak tu!!

Naturalny, lekki makijaż :D)

<schodzą na dół>
Jo: Złotko..? Zjemy dzisiaj obiad..?
F:taa.
Jo:Patrz, Amber i ''plastik" idzie..
F: Taa.. (w myślach-->) Ale pięknie Nina wyglądaa!

N:Hej.
A:Witam. Przedstawiam Wam "nowa" Ninę!!
Wszyscy biją brawo, oprócz Joy.

Al:Amber, supcio, ale.. Pójdziesz dziś ze mną na ... Yyyy. 
J:(szepcze) Kolację.
Al:yyy.. Kolację.?
A:Alfiee..NIE!! zrozumiano??
AL;proooooooooooooooooooooooooooooooooooszę!!
N: Amber.. Zgódź się!
A; ok.. o której?
Al:yyyyyyyyyy..  yyy.. 19..?
A:Okej, tylko bez ŻADNYCH buziakóW!
Al:Ohh..Trudno.. (Odchodzi smutny)

T: Śniadanie!!
<Nina siada, a kominek nagle "mówi"- Otwórz mnie dziś w nocy..>
N:AAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
T: Co sie dzieje??
N: (upada na podłogę)

____________________________________________________________________________

podobało się?
Sorki, ze takie krótkie.
Nie miałam weny..

Nie wiem kiedy kolejny scenariusz.
2 komentarze i będzie jak najszybciej.;)

Alicee.:*

1 komentarz:

  1. super ten scenariusz!
    och oby fabina sie zeszla mam fiola na ich punkcie!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy