Komentowanie ;) i zadawanie pytań

Mamy do was prośbę.
Komentujcie nasze posty!
Mariolaa., Smerfetka290101, Sapphire

Jeżeli chcesz zadać którejś z nas pytanie zadaj tu:
Sapphire http://ask.fm/Ametyst

Czekamy na pytania!

wtorek, 17 stycznia 2012

Wyniki Ankiety+Konkurs+fotki

Heej.:*
Jak Wam mija dzień.?
Mi wspaniale :P
Pojawił się wreszcie mój e-mail w BRAVO !


Okii..
Dośc o mnie.
Dostałam SMS-a od Kyli, że post będzie w piątek. Narazie jaa :*
W sobotę się spotykamy, więc może notka od nas dwoch? :D


Znalazłam ciekawe zdjęcia :

Takie gazetki mogłyby być interesujące.:D


Pamiętacie tatuaż Fabiana.? dla przypomniena :
Nina też ma taki.!


Oh..
Jakie to sweet.:*





Animka : też sweet :





Mara w..



Na koniec Brad Kavanagh.♥




Na KoKoniec :D
Konkurs!
warunki:
-masz 12 lat,
-masz talent,
-interesujesz się HoA ;P,
-znasz mój e-mail.


Chodzi o NAGŁÓWEK!
Kto zrobi mi nagłówek.?!


-Skąd wiecie o moim blogu.?
-Odpowiedzi w komentarzach .:)


Wyniki ankiety:


Nie zaskoczył mnie wynik :)
Zaraz dodam kolejną :P

Taak.;*
  5 (38%)
Nie.?
  3 (23%)
Brakuje mi czegoś..
  5 (38%)

Zmień swój głos
Liczba głosów do tej pory: 13
Liczba dni do końca głosowania: 3 

Alicee.:*
kliknij:)
*


EDIT:  KLIKNĄĆ W GWIAZDKĘ, ABY WYŚWIETLIŁA SIE STRONA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz ; ) Ale bez reklamy.!!

Obserwatorzy